| Weisse Wolf |
10 augustus 2004 21:09 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Heb toch niet de pretentie te beweren dat jij, een blanke man en daarenboven nog eens een Vlaams Blokker, uit naam van alle moslimvrouwen kan spreken! Wie denk je nu eigenlijk voor de gek te houden? Je zou hemel en aarde bewegen om enkele moslimvrouwen, die naar buiten traden met hun slechte ervaringen met de islam, als representatief voor te stellen voor ALLE moslimvrouwen, omdat hun verhaal nu toevallig in jouw anti-islam-campagne past.
|
Nee, omdat het de simpele waarheid is. Alleen jij wil het niet geweten hebben omdat het niet in uw politiek-correct kraam past, maar dat is uw keuze natuurlijk. Waarom denk je dat moslimvrouwen zo weinig naar buiten treden met hun ervaringen? Juist omdat ze onderdrukt worden. Waarom worden er in Palestina vrouwen in brand gestoken, waarom worden ze in Pakistan overgoten met bijtend zuur, waarom snijd men in Afghanistan hun oren, neus, ogen en mond eruit? Bij ons krijgen ze "enkel maar" van de stok als ze ongehoorzaam zijn, want hier hebben vrouwen voorlopig nog dezelfde rechten als mannen.
Citaat:
Natuurlijk zijn er vrouwen die door hun man onderdrukt worden en natuurlijk is dat schrijnend, maar vergeet niet dat onderdrukking van vrouwen niet alleen bij moslims voorkomt, maar evengoed bij de christenen, die anderszins de mond vol hebben over naastenliefde.
|
Ik heb ook nergens beweerd dat het enkel terug te vinden is bij moslims. Maar van christenen kun je in ieder geval zeggen dat ze met hun tijd zijn meegegaan en maatschappelijk zijn geëvolueerd.
Citaat:
Als jij hier doodleuk komt beweren dat het dragen van een hoofdoek een teken van onderdrukking is, dan lach ik je vierkant in je gezicht uit, want dat is het NIET, tenminste niet voor ALLE moslimvrouwen.
|
Als jij uw idiotisme nog wat verder wil tentoonspreiden...
Citaat:
Kijk maar eens hier bijvoorbeeld...
|
Kif kif, waar fundamentalisten thuis zijn, de spreekbuis van Abou Jahjah. Dit forum zit vergeven van de AEL-ers en ander randtuig, zijn dat uw objectieve bronnen? :lol: Jongen toch je verbaasd me telkens weer. Ofwel is die tekst geschreven door een fundamentaliste ofwel gewoon door een man. Een pagina terug schreef ik nog over de massa in slaap wiegen en kijk, Rafke loopt er wonder boven wonder met beide voetjes in.
|