![]() |
Citaat:
Waarom krijgt de media altijd voorrang in de vraag of iets echt is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat die gasten die video in scene hebben gezet, effe gedaan alsof ze iemand het hoofd afsnijden? Joengesjoenges toch... En qua plotwending hebben ze zogezegd een groentje misselijk laten worden? Manmanman, op het net circuleren 100en van zulke filmpjes, die duidelijk echt zijn, en volgens jou gaan enkele islamieten zich belachelijk maken door er ééntje te faken. Seffes ga je nog ontkennen dat ze effectief in Syrië zitten. |
Citaat:
ik zeg niet dat het zo is, maar waarom mag dat niet onderzocht worden? omdat het moslims zijn en per definitie terroristen? |
Citaat:
Gewoon NEP. Snap tenminste wat ik bedoel; ge moet ni per se akkoord gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
NIeuws is de koran/bijbel van mensen die tegen moslims zijn. Daar word NIET over gediscussieerd. |
Citaat:
Citaat:
In onzichtbare vrienden geloven, en terug naar de middeleeuwen willen, is heel wat belachelijker dan een filmpje faken. |
Citaat:
Neen, een imperatief meervoud of in beleefdheidsvorm is met -t. |
Citaat:
|
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924
Wordt / word lid Vraag Komt er een -t na de stam van het werkwoord in de gebiedende wijs meervoud, bijvoorbeeld in: Natuurliefhebbers, word/wordt nu lid van Greenpeace? Antwoord Nee. Zowel in de gebiedende wijs enkelvoud als in de gebiedende wijs meervoud schrijven we alleen de stam van het werkwoord, dus: word lid en lever nu uw bijdrage. Toelichting In het Nederlands wordt tegenwoordig geen onderscheid meer gemaakt tussen de gebiedende wijs enkelvoud en de gebiedende wijs meervoud. In het meervoud kwam er vroeger een -t achter de stam van het werkwoord: Komt allen tezamen. Tegenwoordig wordt de gebiedende wijs enkelvoud (zonder -t) ook gebruikt wanneer het bevel aan meerdere personen gericht is: Ga nu maar slapen, kinderen. De vorm met -t is verouderd. |
Citaat:
"Loopt (gij) eens pissen", of "Kust (gij) mijn kloten" beide met -t. |
Citaat:
|
Citaat:
Loopt schijten dus.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ben jij de beelden al vergeten van onschuldige mensen die op tv nog een laatste smeekbede mocht richten tot de wereld voor hun hoofd afgesneden werd? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be