Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   VS verijdelen terrorismedaad in ons land (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187878)

illwill 20 juni 2013 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 6684641)
tijd voor een script update Illwill, die standaard-antwoorden die geprogrammeerd zijn voldoen niet langer

Zolang de reacties waar ik op reageer dezelfde blijven heb ik niets nieuws nodig. Zonder bewijzen en feiten blijven het propaganda zaagsels. Meer niet.

Aja, ik ben ook al geprogrammeerd :lol::lol::lol:

AnarchoChristophe 20 juni 2013 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 6684548)
Er is niemand die vrijheid aan het opgeven is..

Privacy is ook een vrijheid (liberty). Al zeker privacy jegens de Staat.

Citaat:

Gemakelijk om een aanval te plegen? vandaar dat er zo weinig aanslagen gebeuren en er regelmatig verijdeld worden? :lol:

Je vat hem niet he? Ik zal met een voorbeeldje uit The Simpsons uitleggen. Ik heb in mijn tuin een steen liggen die tijgers afweert. Ik ben zeker dat het werkt, want ik heb nog nooit een tijger in mijn tuin gezien.

Serieus, denk eens na jongen. Je moet maar 2 minuten op het internet doorbrengen om te weten hoe je vanalles en nog wat in elkaar kan knutselen. Dat is dan nog voor een leek. Ik zou bijvoorbeeld met mijn opleiding gemakkelijk een chemische agent in elkaar kunnen knutstelen. Nog erger, je wilt niet weten wat iemand van Chemie potentieel kan doen.
Dan is het maar een kwestie van op de bus stappen. Het feit dat er niet zoveel aanslagen gebeuren ligt aan gebrekkige planning of het feit dat aanslagen plegen weinig mensen boeit.

Citaat:

9/11 was een makkie, idd, dat doe je op een rustige zondagnamiddag natuurlijk. :roll:
Ik maak me geen zorgen. Waar zeg ik dat?

9/11 niet. Een bus terroriseren wel, als dat je bedoeling was. Waar staat dat terrorisme moet gebeuren op de luchthaven?

Citaat:

Welke logica op wapenbezit toepassen? Wat bedoel je precies?

De Founding Fathers wisten niet van moslimterroristen af. Het Tweede Amendement is dus niet up-to-date en moet maar geschrapt worden. Dat soort aars-logica.

Citaat:

De pers bedreigen met onze mails? :lol: Graag aantonen hoe ze dat dan gedaan hebben.

Simpel, iemand gaat wat over je publiceren. Je nestelt wat in zijn mails en vindt een affaire, waarna je de journalist in kwestie wat chanteert.

illwill 20 juni 2013 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6684677)
Privacy is ook een vrijheid (liberty). Al zeker privacy jegens de Staat.

Je vat hem niet he? Ik zal met een voorbeeldje uit The Simpsons uitleggen. Ik heb in mijn tuin een steen liggen die tijgers afweert. Ik ben zeker dat het werkt, want ik heb nog nooit een tijger in mijn tuin gezien.

Serieus, denk eens na jongen. Je moet maar 2 minuten op het internet doorbrengen om te weten hoe je vanalles en nog wat in elkaar kan knutselen. Dat is dan nog voor een leek. Ik zou bijvoorbeeld met mijn opleiding gemakkelijk een chemische agent in elkaar kunnen knutstelen. Nog erger, je wilt niet weten wat iemand van Chemie potentieel kan doen.
Dan is het maar een kwestie van op de bus stappen. Het feit dat er niet zoveel aanslagen gebeuren ligt aan gebrekkige planning of het feit dat aanslagen plegen weinig mensen boeit.

9/11 niet. Een bus terroriseren wel, als dat je bedoeling was. Waar staat dat terrorisme moet gebeuren op de luchthaven?

De Founding Fathers wisten niet van moslimterroristen af. Het Tweede Amendement is dus niet up-to-date en moet maar geschrapt worden. Dat soort aars-logica.

Simpel, iemand gaat wat over je publiceren. Je nestelt wat in zijn mails en vindt een affaire, waarna je de journalist in kwestie wat chanteert.

Ja dat is ook een vrijheid...en je punt?

Dus er zijn nog nergens aanslagen gebeurt zoals bij jouw geen tijger in de tuin is geweest? :roll:

Doe het dan, ga alle grondstoffen maar eens aankopen. Punt is dat je geen reden hebt om dergelijke aanslagen te plegen. Vandaar dat jij ook geen last hebt van controle of iets dergelijks.
Ik bedoel niet dat het moeilijk is om chemisch wat in mekaar te stoppen. Maar wel om effectief een aanslag te plagen als je daar aanleiding voor hebt. Als jij uit Afghanistan ofzo komt en je koopt morgen 200 kg mottenballen...dan gaan er misschien wel eens wat mensen opkijken.
Zowiezo is niet iedereen dom en achterlijk genoeg om aanslagen te plegen. Maar goed. men heeft idd al aanslagen op bussen gepleegd...dus wat is je punt nu eigenlijk? Dat men de aanslagen in Londen met opzet heeft laten gebeuren waarschijnlijk?

Als dat de redenen zijn, graag de bewijzen voor deze conclusie van je studie. Of gok je maar wat raak? Maar goed dat jij geen beleid mag bepalen.

Waar staat dat ik zeg dat aanslagen op luchthavens met gebeuren?

Nee, dat bedoel ik niet. Geef eens wat feiten waar het zo gegaan is.

giserke 20 juni 2013 11:32

Illwill, het begint zielig te worden voor jou.

Kameraad Mauser 20 juni 2013 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 6684645)
Men is niet in permanente staat van oorlog waaronder ieder militielid van de nationale veiligheid - politie, strijdkrachten, inlichtingendiensten - zomaar eigen burgers kan oppakken en vasthouden.

Dat is niet waar. :roll:
Wie heeft men dan al opgepakt?

Patriot act.

Zonbron komt straks wel nog andere wetsvoorstellen en restricitiemaatregelen posten.

morte-vivante 20 juni 2013 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 6684642)
Als ik alle links moest lezen naar concpiracy sites ed ben ik nog 40 jaar bezig.
Vanaf dat er iets concreets te melden is met duidelijke bewijzen ed...kom dan maar af.

lol, wired is een conspiracy site

handwaving is gemakkelijk he script

en we draaien hier de bewijsvoering onterecht om. Als de NSA werkelijk aanslagen verijdeld heeft dankzij PRISM, dan wil ik daar wel eens bewijzen van zien

Nietzsche 20 juni 2013 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6684710)

Jij vindt jezelf heel wat ofniet?

Beetje mentaal gehandicapten pesten.

illwill 20 juni 2013 12:31

Citaat:

Helemaal niet.

illwill 20 juni 2013 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kameraad Mauser (Bericht 6684728)
Patriot act.

Zonbron komt straks wel nog andere wetsvoorstellen en restricitiemaatregelen posten.

Dus wie heeft men dan al zomaar van straat geplukt?

zonbron 20 juni 2013 12:34

BE, FBI, CIA... zijn knettergek en vooral corrupt!

Uw privacy is goud waard, vergeet dat niet!

Nietzsche 20 juni 2013 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6684818)

Och... goud waard is weer wat overdreven.

zeddie 20 juni 2013 12:35

Citaat:

Begint ?

zonbron 20 juni 2013 12:40

De VS veredelen enkel de Joodse en eigen kloten.

Niets meer of minder.

Ga weg.

illwill 20 juni 2013 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6684818)

Corrupt...ongetwijfeld...ken jij een ambtenareninstelling die je blindelings zou vertrouwen dat er geen rotte appels inzitten op vlak van fraude of iets dergelijks?

Privacy is idd veel waard, maar deze word nu niet misbruikt.

illwill 20 juni 2013 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeddie (Bericht 6684822)
Begint ?

Sterk :roll:

illwill 20 juni 2013 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6684828)
De VS veredelen enkel de Joodse en eigen kloten.

Niets meer of minder.

Ga weg.

Anti VS propaganda, niet meer of minder.

Dixie 20 juni 2013 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 6684241)
Alsjeblieft he, komma's, leer ze gebruiken.

trol eens niet zaag en blijf on topic. :lol:

Dixie 20 juni 2013 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6684290)
AH we zijn terug bij '"you're either with us, or you're with the terrorists". Stelletje pro-Amerikaanse forumtrollen.

een terroristenaanhanger bah!

Dixie 20 juni 2013 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 6684358)
:cheer:

@Dixie maakt zijn eerste OP!

is al mijn tiende ofzo maar he, we gebruiken allemaal niet politics.be als persoonlijke blog om leugens te verspreiden nietwaar? :lol:

AnarchoChristophe 20 juni 2013 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 6685257)
een terroristenaanhanger bah!

Ik hoop echt dat jij een typetje speelt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be