| AnarchoChristophe |
20 juni 2013 11:16 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
(Bericht 6684548)
Er is niemand die vrijheid aan het opgeven is..
|
Privacy is ook een vrijheid (liberty). Al zeker privacy jegens de Staat.
Citaat:
(Bericht 6684548)
Gemakelijk om een aanval te plegen? vandaar dat er zo weinig aanslagen gebeuren en er regelmatig verijdeld worden? :lol:
|
Je vat hem niet he? Ik zal met een voorbeeldje uit The Simpsons uitleggen. Ik heb in mijn tuin een steen liggen die tijgers afweert. Ik ben zeker dat het werkt, want ik heb nog nooit een tijger in mijn tuin gezien.
Serieus, denk eens na jongen. Je moet maar 2 minuten op het internet doorbrengen om te weten hoe je vanalles en nog wat in elkaar kan knutselen. Dat is dan nog voor een leek. Ik zou bijvoorbeeld met mijn opleiding gemakkelijk een chemische agent in elkaar kunnen knutstelen. Nog erger, je wilt niet weten wat iemand van Chemie potentieel kan doen.
Dan is het maar een kwestie van op de bus stappen. Het feit dat er niet zoveel aanslagen gebeuren ligt aan gebrekkige planning of het feit dat aanslagen plegen weinig mensen boeit.
Citaat:
(Bericht 6684548)
9/11 was een makkie, idd, dat doe je op een rustige zondagnamiddag natuurlijk. :roll:
Ik maak me geen zorgen. Waar zeg ik dat?
|
9/11 niet. Een bus terroriseren wel, als dat je bedoeling was. Waar staat dat terrorisme moet gebeuren op de luchthaven?
Citaat:
(Bericht 6684548)
Welke logica op wapenbezit toepassen? Wat bedoel je precies?
|
De Founding Fathers wisten niet van moslimterroristen af. Het Tweede Amendement is dus niet up-to-date en moet maar geschrapt worden. Dat soort aars-logica.
Citaat:
(Bericht 6684548)
De pers bedreigen met onze mails? :lol: Graag aantonen hoe ze dat dan gedaan hebben.
|
Simpel, iemand gaat wat over je publiceren. Je nestelt wat in zijn mails en vindt een affaire, waarna je de journalist in kwestie wat chanteert.
|