Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   " Morgen of over tien jaar, maar de islamitische staat komt er " (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189192)

maddox 19 juli 2013 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6722917)
Na Europa zal Australië veroverd worden. Vluchten is uitstel van executie, er valt nergens te ontkomen aan de islamitische wereldheerschappij!

U bent uw pillkes weer vergeten. Als de Islamitische opmars in de 15de eeuw al gestopt kon worden met gelijke wapens, wat moet het dan nu worden?

Europa heeft een vrij sterk palmares op't vlak van massamoorden en dergelijke. Kauw daar maar eens op.

DeProf_eet 19 juli 2013 08:35

Deze dagen eet en snoep ik echt te veel. Ik kan het niet laten om er altijd voor te zorgen dat als ik zo'n domme moslims zie om iets boven te halen en te eten of te snoepen. Gisteren zaten daar weer zo'n 5-tal achterlijke moslims uit het oostblok te wachten op de tram op een bankje en ik haalde een drankje en een lekkere Mars tevoorschijn en plaatste me vlak voor hun neus. Hun koppen spraken boekdelen. Toen een van hen vroeg of het lekker was grinnikte ik leuk zonder te antwoorden. Daarna op een bomvolle tram vlak voor de neus van zo'n hoofddoekgeval nog een andere Mars naar binnen gespeeld.

Salah 19 juli 2013 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6722930)
Deze dagen eet en snoep ik echt te veel. Ik kan het niet laten om er altijd voor te zorgen dat als ik zo'n domme moslims zie om iets boven te halen en te eten of te snoepen. Gisteren zaten daar weer zo'n 5-tal achterlijke moslims uit het oostblok te wachten op de tram op een bankje en ik haalde een drankje en een lekkere Mars tevoorschijn en plaatste me vlak voor hun neus. Hun koppen spraken boekdelen. Toen een van hen vroeg of het lekker was grinnikte ik leuk zonder te antwoorden. Daarna op een bomvolle tram vlak voor de neus van zo'n hoofddoekgeval nog een andere Mars naar binnen gespeeld.

Geniet er van zolang je nog kan, deugeniet. Binnen 15 jaar zult gij u mogen verantwoorden in de sharia rechtbank.

HRobin 19 juli 2013 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6722932)
Geniet er van zolang je nog kan, deugeniet. Binnen 15 jaar zult gij u mogen verantwoorden in de sharia rechtbank.

Ha, een rechtstaat zonder verjaring van misdaden

vlijmscherp 19 juli 2013 09:44

als ik het goed begrijp zijn er overal in de Arabische wereld bewegingen richting een meer seculiere Islam maar gaan die ons toch een extremistische Islam opdringen?

De warmte doet toch echt wel raar met sommige mensen hoor.

circe 19 juli 2013 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6723011)
als ik het goed begrijp zijn er overal in de Arabische wereld bewegingen richting een meer seculiere Islam maar gaan die ons toch een extremistische Islam opdringen?

De warmte doet toch echt wel raar met sommige mensen hoor.

Vind je Iran, Irak, Syrie, Egypte, Tunesië en ondertussen zelfs Turkije naar een meer seculier islam evolueren?

vlijmscherp 19 juli 2013 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6723033)
Vind je Iran, Irak, Syrie, Egypte, Tunesië en ondertussen zelfs Turkije naar een meer seculier islam evolueren?

jij hebt de protesten blijkbaar niet goed gevolgd?
In Syrië zijn ze nu ook al aan het vechten tegen de radicalen.

aja, maar juist, jij vindt dat echte moslims alleen maar radicalen kunnen zijn, die anderen zijn geen echte moslims.

maddox 19 juli 2013 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6723052)

Peut, in Syrië zijn de lokale woestijnrovertjes de voetstappen van hun pedofeetje al aan't volgen. Net zoals we dat kunnen zien hebben in Afghanistan, Irak en Libië. Eenmaal het sterk, hardvochtig centraal gezag weg is elk clanhoofd de opvolger van Mohammed.

Citaat:

aja, maar juist, jij vindt dat echte moslims alleen maar radicalen kunnen zijn, die anderen zijn geen echte moslims.
Laat moslims dat onderling maar uitvechten wie er een "echte is". Ik maak op dat vlak niet verschil tussen idioten die in naam van een onzichtbaar opperwezen andere mensen discrimineren.

Another Jack 19 juli 2013 11:41

Citaat:

Na Europa zal Australië veroverd worden. Vluchten is uitstel van executie, er valt nergens te ontkomen aan de islamitische wereldheerschappij!

We zijn precies in een oude James Bondfilm beland...;-)

Vrolijk op Vrijdag 19 juli 2013 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6723128)
We zijn precies in een oude James Bondfilm beland...;-)

Met dat verschil dan dat James Bond nu een racist is ipv een held.

DewareJakob 19 juli 2013 18:05

Citaat:

Nu hebben de mensen met dit soort gedachtegoed een lange zwarte baard, een paar decennia geleden alleen een klein zwart snorretje. En toch vind je hier Bertjes en andere roden en groenen die dat alles goedvinden.

Salah 19 juli 2013 18:12

Kan ik er wat aan doen dat jullie het begrip sarcasme niet begrijpen. Ik lach gewoon met de steeds wederkerende verovering van Europa die rechtse extremisten claimen dat er komt. In Maddox's defence... Hij acht die achterlijke stelling ook niet plausibel.

Karel Martel B 19 juli 2013 20:24

Citaat:

Dat is redelijk zacht uitgedrukt.

De Syrisch-Arabische Republiek is een slachtbank voor Al-Qaeda-kwieten.

Niet dat ik er om rouw wanneer ze er een paar van Hezbollah afschieten.

Jammer dat ze niet beiden kunnen verliezen.

maddox 19 juli 2013 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6723539)
Kan ik er wat aan doen dat jullie het begrip sarcasme niet begrijpen. Ik lach gewoon met de steeds wederkerende verovering van Europa die rechtse extremisten claimen dat er komt. In Maddox's defence... Hij acht die achterlijke stelling ook niet plausibel.

Die is ook niet plausibel. Tenzij onze politici de truk vinden om zowel de Islamitische overheersers te geven wat ze willen, en de dhimmies te laten geloven dat ze "democratisch" de macht blijven hebben.

Ongeveer zoals nu dus. Met diensverstaande dat de allahkwieten nog niet alles krijgen wat ze willen.

Rizzz 20 juli 2013 00:28

Citaat:

Mss. wel, maar dat zal nog wel even duren.
Momenteel tolereren ze hier die compleet maffe toestanden die moslims in Europa veroorzaken nog niet.
En als het ooit zo ver komt dan verhuizen we gewoon naar China wat tegen dan wel veruit het meest ontikkelde land ter wereld zal zijn als ze blijven verder doen zoals ze bezig zijn. Daar zal dan het geld te verdienen zijn.
Het is gewoon een kwestie van het op tijd zien aankomen en reageren, zoals ik nu gedaan heb.
En ik kan je verzekeren, Chinezen hebben helemaal geen geduld voor moslims en hun rare hersenkronkels, ik heb al genoeg met Chinezen samengewerkt in mij cariere om dat te weten.
Tegen dat je daar de islam hebt kunnen binnenduwen (als dat zou lukken), ben ik er niet meer en ik heb geen kinderen dus ik maak me weinig zorgen over wat daarna zal gebeuren.

(neo)geopolitiek 20 juli 2013 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720596)
In welke islamitische staten ben je zo al geweest?

Euh Afghanistan telt dat mee?

smiley 20 juli 2013 07:50

Citaat:

Toch niet volgens hun boekske(s). Dat noemt men hypocrieten.

Supe®Staaf 20 juli 2013 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720265)

Het is slechts een kwestie van tijd.

Blijf vooral hoofddoeken dragen, en de mannen een witte soepjurk en een voze baard.
Dat is praktisch voor ons 'als de tijd zal gekomen zijn'
Dan moeten we u niet tot een gele ster verplichten.

Derk de Tweede 20 juli 2013 22:13

Vijfde colonne is er al!

meneer 21 juli 2013 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6722930)

Ik loop rond met een legerzak vol broodjes-hesp & bierblikjes.:-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be