![]() |
Hoe moet een O-VLD-er zich na zo'n uitspraken voelen?!
|
Citaat:
Als u dat kan tenminste. |
Citaat:
Freud en de gestapo "einlighten"" "clarify , dank u. |
Citaat:
|
zegt de man die aandelen verkocht na een ministerraad, daar zal ik tot mijn laatste snik tegen blijven strijden, dat soort politicus dat zich vetmest mijnheer de Gucht!!!!
|
Bloedlijnen? Inhoudelijke kritiek tot daar aan toe, maar bloedlijnen? Je kan evengoed zeggen dat er bij je tegenstanders wel veel Roma, of negers of Joden zitten.
De Gucht is hier nogal ver door aan het slaan. Zelfs verder dan dat we van hem gewoon zijn. Ik zou bijna zeggen dat het tijd is voor hem om eens op vakantie te gaan, maar aangezien hij nu toch in Toscane zit zou dat geen probleem mogen zijn. Eventueel kan hij best eens naar een paar van de concentratiekampen in Polen gaan kijken. Zo kan hij eens leren wat de laatste idioten die zware nadruk op bloedlijnen legden allemaal misdaan hebben. |
Geh, De Gucht, zit die mens nu nog niet achter slot en grendel?
|
De Gucht heeft gelijk, alleen mensen met zuivere bloedlijn zouden in Belgie aan politiek mogen doen.
Hier moet dringend werk van gemaakt worden, mensen met een onzuivere bloedlijn zouden ook van de universiteiten en vrije beroepen moeten geweerd worden, we hebben een soort van bloedlijnwetten nodig. Wie in belgie wil werken of aan politiek doen zou moeten kunnen bewijzen dat zijn familie, teruggaand tot de overgrootvader, een zuivere bloedlijn heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het strafste van al is dat de krant die voor het interview heeft gezorgd die foute boel van De Gucht nergens speciaal aanhaalt. Nergens... nog niet in het vet.
De titel van het artikel is: 'Het maakt echt weinig uit of je bikkelt met China, de VS of de PS' (die man lijdt echt wel aan grootheidswaanzin). De regimepers heeft natuurlijk alle registers opengesmeten en de haatuitspraken van Karel uitvergroot, al dan niet op bevel. :-) De 'kwaliteitskranten' uiteraard op kop. |
Ik heb het al eens gezegd. Volgens mij zijn De Gucht en De Wever beste vrienden. Elke keer dat De Gucht zijn muil opentrekt levert dat stemmen op voor de NVA.
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=48 Komaan Rafke je kan het ....een inhoudelijke reactie plaatsen. |
Citaat:
|
Fortis....voorkennis......fraude....zijn de eerste woorden die bij me opkomen wanneer ik zijn naam lees.
|
Citaat:
|
Prachtig toch hoe ook Degucht ijvert voor symptoombestrijding
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be