![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel zeker de N-VA niet de kans geven van Belgie te redden. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat niet iedereen luidop roept dat hij tegen België is wil dat niet zeggen dat hij er VOOR is. Wat België betreft is onverschilligheid troef bij de meeste Vlamingen. Idem met het koningshuis. Jij weet dat verdomde goed en doet het in je broek van schrik bij de gedachte aan wat onderweg is. Dat is ook de reden van jouw aanwezigheid hier. Door hier je arrogante grote francofone bek open te trekken heb je echter nog niet één Vlaming aan jouw kant gekregen. Integendeel! |
Citaat:
Maar ik wil u er nog wel eens op wijzen dat uw taal niet uw identiteit is. U bent dus een Frans sprekende Vlaming. Begrijp je? Want als uw taal bepaalde welke identiteit je had, dan was u een Fransman. En we weten allemaal dat dit niet het geval is. |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral doorgaan zou ik zeggen. De volgende revolutie moet toch door iemand worden uitgelokt, hé? Liefst hetzelfde soort als in 1830. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zullen zien wie er over vijf jaar nog Belg is. De tijd dat er met het Vlaams-nationalisme gelachen werd is voorbij. Het is met belgisch-nationalisten dat er tegenwoordig gelachen wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent én blijft een Vlaming......everytime,tenzij je naar het zuiden verhuist natuurlijk...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U had het over nét hetzelfde...:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Wie wenste immers een belgie dat op de huidige leest is geschoeid mijn beste... Uw taalgenoten met name,en nou mogen ze op de blaren zitten tot die ouwe boot tenonder gaat..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be