![]() |
Ik vind de LSP-site ook heel goed qua inhoud, jammergenoeg is ze zelfs beter dan die vd liberale partijen. :-(
|
Hoewel de inhoud van de LSP-website, en dan vooral hun opiniestukken, nogal zeer sterk ideologisch gekleurd zijn, en daardoor soms weinig informatief, is er zeker wel wat te beleven. Webmasters van Groen!, waar zitten jullie?
|
Tja, bij groen is de ideologie eenvoudiger: hoe houden we onze basis rustig en kunnen we toch zoveel mogelijk aan te vetpotjes zitten en op onze buik gaan voor de heersende klasse
|
Vivant heeft wel het origineelste programma van allemaal.
De site vd VLD is ronduit triestig. Waarom pdf-files maken voor standpunten die in 2 regels samengevat kunnen worden. En de helft vd standpunten zijn nog niet eens liberaal op de koop toe. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
hagars kennis van het koerdisch moet zowizo eens worden bijgespijkerd (h[size=1]agar jongen, ik heb het u vaak genoeg gezegd, minstens drie uur per dag oefenen of ge komt er nie)[/size] maar jan voor u: duidzend maal schrijven 'de lsp is niet stalinistisch' misschien dat het na duizend keer blijft hangen... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat me wel duidelijk zijn dat ik niet oproep tot geweld hiermee, ik post hier louter m'n mening wat ik denk dat er kan gebeuren in de hypothetische veronderstelling dat ooit het Vlaams Blok onterecht een verboden politieke partij zou worden in Vlaanderen. Of dit al dan niet een mening is die waarheid bevat kan niemand weten, daar niemand een glazen bol heeft om in de toekomst te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be