![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
autochtonen zijn nu eenmaal een minderheid. leer ermee leven. |
Citaat:
Door de Krampus een "hulpje" van Sinterklaas te maken Door de Krampus een "hulpje" van Sinterklaas te maken Door de Krampus een "hulpje" van Sinterklaas te maken Door de Krampus een "hulpje" van Sinterklaas te maken Door de Krampus een "hulpje" van Sinterklaas te maken Door de Krampus een "hulpje" van Sinterklaas te maken en hoe noemen we dat "hulpje"? driemaal raden; |
Citaat:
Inderdaad, 21% van allochtone afkomst is groter dan de 79 % van autochtone afkomst. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij kenden hier geen pompoenen, die komen uit de Nieuwe Wereld. Wij kennen hier suikerbieten. Zelfs in mijn jeugd holden wij suikerbieten uit en zetten daar een kaarsje in. De bieten werden aan de bomen genageld. |
Citaat:
|
Citaat:
Vooral in pompoensoep, lekker! |
Citaat:
|
Citaat:
Het is natuurlijk zo dat het werkelijke doelwit Sinterklaas is. Hij is blank en katholiek. En dat mag niet. Met mij is alles in orde, ouwe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begrijp niet dat ze Zwarte Piet willen elimineren.
Het is de enige zwarte die in onze maatschappij positief voorgesteld wordt: hij is niet lui maar werkt zich uit de naad, steelt niet maar deelt uit, en maakt de kinderen blij in plaats van oude mensen 's avonds in hun huis te houden. Is het niet 'racistisch' en contraproductief om dit positieve rolmodel voor zwarten nu plots te gaan bezwadderen. |
Madame de Zeurpiet werd door de burgemeester van Groningen uitgenodigd om de intrede van de Sint en zijn Zwarte Pieten bij te wonen. Ben benieuwd of ze het aandurft!
|
Citaat:
Heeft ze schrik van Zwarte Pieten? Chapeau voor de Groningse burgervader, die nog de moed vindt om dat onwetende zeikwijf op een positieve manier te proberen genezen van haar gedéfroqueerde politieke correctheid. |
Citaat:
in welk thuisland woon je ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Er is al veel veranderd. Begin dit schooljaar bleek 50% van de lagere school jongeren islamitisch te zijn, dus zonder andere buitenlanders. Antwerpen in 2018: helft kiezers allochtoon http://www.gva.be/dossiers/gemeenter...llochtoon.aspx sept. 2012 Brussel: 70% is nu allochtoon. Allochtonen redden Antwerpen van ontvolking (geen cijfers over antwerpen denk ik) http://www.dewereldmorgen.be/artikel...van-ontvolking |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be