![]() |
Citaat:
Een Vlaamse Mies die geen Frans kent en in de Franstalige media durft vragen of het wegens haar lak aan de "voornaamste" Belgische taal is dat de media te weinig aandacht aan haar schenken. Wedden dat de BUBbels er dan als eerst bij waren om "racisme en discriminatie" te roepen naar de Vlaamse Mies en haar verdedigers? |
Citaat:
|
Citaat:
In werkelijkheid promoten en verdedigen ze alleen de enige, échte, en belangrijkste Belgische taal: die van de Francofonie, waartoe ze zichzelf rekenen. |
Dat ze heel dat circus nu eindelijk eens afschaffen! Met het zappen zag ik daar een klein stukje van gisteren, ik geloof op JimTV.
Veronique De Cock met haar mond als een schuurdeur trok ook op niks als presentatrice. Verder een hoop glitter, wat stomme vragen die aan de meisjes gesteld werden en stotterende, nietszeggende antwoorden van die dames. Als ik ze bezig hoorde kon ik niet geloven dat er daar tussen zitten die echt waar "studeren"! Hoe raken die door hun examens? |
Citaat:
http://www.vandaag.be/entertainment/...den-video.html Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Missen zijn er hoofdzakelijk om naar te kijken, niet om naar te luisteren.
Ze komen door hun verkiezing evenmin in aanmerking voor een bestuurlijk of administratief mandaat, niet in Vlaanderen, niet in Wallonië en evenmin in de Duitstalige gebieden. Voor mijn part kunnen missen dus eentalig-Zoeloe zijn. Abesifazane kufanele athule futhi emuhle. |
Miss verkiezingen dat staat bij mij gelijk met een vleeskeuring. :cheer:
|
Citaat:
Verlangen ze van showhondjes of koeien of andere dieren tweetaligheid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me moeilijk om een Nederlandstalige vraag te stellen aan iemand die geen woord Nederlands spreekt. Maar dat zal dan wel aan mij liggen zeker? Ik vond het trouwens best leuk dat de nieuwe Miss, in antwoord op de franstalige vraag over de Belgische zeehavens, netjes Antwerpen, Gent en Brugge kon antwoorden en niet: Anvers, Gand et Bruges. Dat moet hen toch ook wel tegengevallen zijn. |
Citaat:
http://www.missbelgie.be/nl/miss-belgie/geschiedenis Ik stel me daar toch iets meer bij voor dan enkel door de vleeskeuring geraken... |
Citaat:
Ik vrees dat je je fantasie wat onder controle moet houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be