![]() |
Citaat:
|
Citaat:
'k Snap het. :roll: Citaat:
|
Citaat:
In Nieuwpoort aan het Albert I-monument zal ik ook niet welkom zijn met mijn Vlaamse Leeuw. |
Citaat:
|
Citaat:
Alle Belgen één en onverdeeld in een unitair land. Dat is verdraagzaam, enkel zo komt er vrede. Niet met splitsen, secessie, schisma, minorisatie, discriminatie en aanzetten tot haat jegens de Waalse bevolkingsgroep.:evil: |
Citaat:
Ook als ze diens mening niet respecteren. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of zegt het uitsluiten van een miljoen Vlaamse stemmen van het bestuur je niets? Over het feit dat een Waalse stem het dubbele waard kan zijn van een Vlaamse zullen we maar zwijgen, zeker? Aanzetten tot haat? De voorzitter van de BUB nog niet bezig gezien hier, zeker? |
Citaat:
Als de volgende koning de troon van Belgique bestijgt kom ik hem met de vlag van mijn Vlaamse gemeenschap een steuntje in de rug geven. En ik zal niet eens roepen wat Lahaut met zijn leven betaalde... |
Iemand geïnteresseerd in een Belgische vlag? Ze moet wel eerst eens gewassen worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit het Zwartboek der Zwarten. |
Citaat:
voor de 'witten'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zegt genoeg. :evil: |
Het zijn toch helden, die BUB'ers. Als ze gaan provoceren nemen ze nog kleine kinderen mee ook, om het risico op klappen te verkleinen...
Waar is de tijd dat de belgicisten als Goossens nog de Ijzertoren dynamiteerden en communisten neerschoten? Nu zijn het dreinende provocateurs geworden die bij elke aai staan te huilen dat ze mishandeld werden... |
Om vervolgens over ene vuistslag te spreken, terwijl er niets was gebeurd...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be