Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Powlitie vangt pedo met lokpuber (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200043)

Duvelke 29 maart 2014 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 7077881)
Wees liever dankbaar dat je erop attent wordt gemaakt. Zo'n taalfout kom je zelfs in een vierde studiejaar niet meer tegen.

lol, wedde van wel? ik wil er zelfs 5k tegen aan smijten...
derbij, who cares?

Duvelke 29 maart 2014 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7077187)
Ah, het verbeteren van taalfouten. Het laatste verweer van de argumentatief onmachtige.

idd

Duvelke 29 maart 2014 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 7077886)
Dit is gewoon weer de zoveelste flop van een mislukt justitiesysteem. Hij heeft nauwelijks in de cel gezeten, zeker in verhouding tot zijn misdaad was het peanuts.

ben jij rechter? wat weet jij ervan of iets genoeg is of niet?
heb je kennis van het ganse dossier?
of ga je gewoon wat op je gevoel af?

Savatage 30 maart 2014 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 7078772)
lol, wedde van wel? ik wil er zelfs 5k tegen aan smijten...
derbij, who cares?

Wil ik gerust op wedden hoor. Misschien vind je het nog terug bij iemand die pas leert schrijven, maar zeker niet in een derde studiejaar bij iemand met een minimumkennis van grammatica. Die fout is gewoon te dom.

Savatage 30 maart 2014 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 7078778)

Het gaat hier om een man die 58 gehandicapte kinderen heeft misbruikt, er staat heus niet in het wetboek dat dat ok is. Lijkt me toch niet zo moeilijk?

Dutch_Strawberry 30 maart 2014 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 7078778)

Met je constante gezaag over 'ben jij rechter?' begin ik het gevoel te krijgen dat JIJ het bent die rechtertje wil spelen. De pot verwijt de ketel...

Duvelke 31 maart 2014 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7079710)
Met je constante gezaag over 'ben jij rechter?' begin ik het gevoel te krijgen dat JIJ het bent die rechtertje wil spelen. De pot verwijt de ketel...

ik zeg net dat ik het gerecht haar werk laat doen, en aanvaard wat de uitspraak is hiervan. Iets waar jij blijkbaar geen vrede mee kunt nemen?

Duvelke 31 maart 2014 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 7079629)
Het gaat hier om een man die 58 gehandicapte kinderen heeft misbruikt, er staat heus niet in het wetboek dat dat ok is. Lijkt me toch niet zo moeilijk?

Hij is hiervoor toch veroordeeld?

Dutch_Strawberry 31 maart 2014 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 7080472)
Hij is hiervoor toch veroordeeld?

Hij is al eens vrijgelaten onder voorwaarden, is dan hervallen in zijn perversiteiten, dan den bak terug in gevlogen, en ook nu wordt hij weer vervroegd vrijgelaten. Zelfs na zedendelicten met 58 gehandicapte kinderen. Maar blijkbaar kan het niet pervers genoeg voor jou zijn, hé?

Duvelke 31 maart 2014 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7080536)
Hij is al eens vrijgelaten onder voorwaarden, is dan hervallen in zijn perversiteiten, dan den bak terug in gevlogen, en ook nu wordt hij weer vervroegd vrijgelaten. Zelfs na zedendelicten met 58 gehandicapte kinderen. Maar blijkbaar kan het niet pervers genoeg voor jou zijn, hé?

ik snap niet waarom mijn of jouw mening hierover relevant is?

Duvelke 31 maart 2014 10:39

trouwens je negeert wel mooi deze post he
Ik heb een linkje gevonden.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/vl...mal-86611.html

Alle deelnemers aan het Sexpert-onderzoek die jonger dan 25 zijn, begonnen gemiddeld tussen hun 15de en 18de aan seks. Bij meisjes was dit gemiddeld 16, bij jongens 17. Bovendien was 13,5 procent jonger dan 14, en 11 procent ouder dan 18 jaar.

ik zit er met mijn 15 jaar niet ver af he?

Duvelke 31 maart 2014 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7079710)

Nee, juist niet, want ik leg mij neer bij de uitspraken van het gerecht. Jij hebt hier een probleem mee, ik niet !

Dutch_Strawberry 31 maart 2014 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 7080785)
Nee, juist niet, want ik leg mij neer bij de uitspraken van het gerecht. Jij hebt hier een probleem mee, ik niet !

Enkel hersenloze schapen zouden met zo'n uitspraak als die van Benno geen probleem hebben. De man is duidelijk een recidivist, een hervaller, maar toch wordt hij terug gedumpt in de samenleving, tussen onschuldige kinderen. Hoeveel keer moet zo iemand toeslaan totdat het onze justitie eindelijk de lodderige ogen opent?

Duvelke 31 maart 2014 14:38

en dutch_strawberry,

heb je linkje al gelezen? want verder dan wat op de man spelen, of emo-argumenten geven lees ik hier niet.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/vl...mal-86611.html

Alle deelnemers aan het Sexpert-onderzoek die jonger dan 25 zijn, begonnen gemiddeld tussen hun 15de en 18de aan seks. Bij meisjes was dit gemiddeld 16, bij jongens 17. Bovendien was 13,5 procent jonger dan 14, en 11 procent ouder dan 18 jaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be