Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kan John Crombez nog functioneren ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=200854)

Boduo 22 april 2014 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7108692)
Politieke koehandel.

Ik heb dat eerder uitgelegd in deze draad.

Als KDG moet hangen , blazen de liberalen de index op.

De liberalen met hun 13 % ???

Eberhard Leclerc 22 april 2014 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7108816)
De liberalen met hun 13 % ???

Als je zonder nva wil zijn ze hard nodig hoor.

Conscience 22 april 2014 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7108692)
Politieke koehandel.

Ik heb dat eerder uitgelegd in deze draad.

Als KDG moet hangen , blazen de liberalen de index op.

Ik heb je uitleg niet begrepen.

De index is één van de oorzaken van de verarmende structuren in Belgie.
Bij gebrek aan index krijgen enkel winstgevende sectoren een loonopslag. De rest wordt eruit gegooid als ze niet plooien naar de economische realiteit.

In tijden van economische verslechtering werkt de index als een zwaard van Damocles naar beneden toe.
In hoogtijdagen remt de index de verdeling af, want buiten de index moet je telkens voor elk procentje gaan vechten.

Klojo eerste klas 22 april 2014 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7108530)
Dat begrijp ik. Waarom was de aanval van John Crombez op de BBI dan wel de moeite waard om over te spreken ? Jij hebt hier op dit forum pagina's vol over geschreven. Nu er eindelijk een uitgebreide toelichting is van de opperchief Hans D'Hondt die John Crombez te kakken zet zwijg je in alle talen. Je moet ten minste toch een mening hebben. Liegt John Crombez of liegt Hans D'Hondt ?

Jammer genoeg ken ik te goed het reilen en zeilen van die D'Hondt, zodat ik daar geen woorden aan vuil maak. Meer moet dat niet zijn.... Ach ja, wat je vraag betreft : D'Hondt liegt.....dat is namelijk zijn job als opperchief van Financiën.....alles onder de mat vegen als in de doofpot steken niet lukt. :twisted: (P.S. doe de moeite niet om weer met allerhande 'vragen' af te komen, wat D'Hondt betreft verspil ik er mijn tijd niet aan)

ViveLaBelgique 22 april 2014 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7109187)
Jammer genoeg ken ik te goed het reilen en zeilen van die D'Hondt, zodat ik daar geen woorden aan vuil maak. Meer moet dat niet zijn.... Ach ja, wat je vraag betreft : D'Hondt liegt.....dat is namelijk zijn job als opperchief van Financiën.....alles onder de mat vegen als in de doofpot steken niet lukt. :twisted: (P.S. doe de moeite niet om weer met allerhande 'vragen' af te komen, wat D'Hondt betreft verspil ik er mijn tijd niet aan)

Wie denk jij dat Hans D'Hondt bevolen heeft "alles onder de mat te vegen" en wie is de mol binnen de BBI die hij dient in bescherming te nemen ?

ViveLaBelgique 22 april 2014 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 7109153)
Bij gebrek aan index krijgen enkel winstgevende sectoren een loonopslag. De rest wordt eruit gegooid als ze niet plooien naar de economische realiteit.

Als niet winstgevende sectoren niet gesaneerd mogen worden, wie financiert dan hun tekorten ?

brother paul 22 april 2014 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster (Bericht 7107001)
De Gucht is een gore eikel, graaier eerste klas. De vlees geworden arrogantie.
Een verdomde arrogante muil.

dat is allemaal juist, maar vergeet niet voorbij te gaan aan het feit dat de feiten momenteel juridisch bewezen zijn als geen fraude. Dus al wie daar andere insinuaties laat vallen momenteel is vooringenomen.

Ten tweede gaat men hier volledig voorbij aan het debat, heb je nu als burger het recht om informatie op te vragen of niet ? Voor zover ik weet mag dat. En KDG mag toch wel het voorbeeld geven van dit principe van openbaarheid van besturen. Ik heb daar toch iets van opgestoken, voortaan schrijf ik nog meer brieven.

Eberhard Leclerc 22 april 2014 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7109195)
Wie denk jij dat Hans D'Hondt bevolen heeft "alles onder de mat te vegen" ...

De Don zelf.

Er zijn hogere belangen dan de Toscaanse villa van KDG af te pakken.

brother paul 22 april 2014 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de koetmaker (Bericht 7109658)
Vergeet dan niet te vermelden: 'Minister van Staat'.

nee zo'n ronkende titels moet je niet gebruiken en dat heeft ook geen belang. Het verhoogde de kwaliteit en het gewicht die ze moesten geven aan zijn brief, jawel, maar dat maakt in principe geen verschil in de beoordeling of hij dat mocht doen of niet

ViveLaBelgique 24 april 2014 17:34

http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...93746-3136.art

De BBI trekt naar cassatie in de zaak Karel De Gucht.

Hans D'Hondt verkondigt als opperchief van FOD financiën ( waaronder de BBI ressorteert) dat hij nog in geen enkel dossier politieke inmenging heeft gekend.

John Crombez heeft zich in dit dossier reeds lichtzinnig uitgelaten, zou hij achter de veren van de BBI zitten om in cassatie te gaan ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be