![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De index is één van de oorzaken van de verarmende structuren in Belgie. Bij gebrek aan index krijgen enkel winstgevende sectoren een loonopslag. De rest wordt eruit gegooid als ze niet plooien naar de economische realiteit. In tijden van economische verslechtering werkt de index als een zwaard van Damocles naar beneden toe. In hoogtijdagen remt de index de verdeling af, want buiten de index moet je telkens voor elk procentje gaan vechten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten tweede gaat men hier volledig voorbij aan het debat, heb je nu als burger het recht om informatie op te vragen of niet ? Voor zover ik weet mag dat. En KDG mag toch wel het voorbeeld geven van dit principe van openbaarheid van besturen. Ik heb daar toch iets van opgestoken, voortaan schrijf ik nog meer brieven. |
Citaat:
Er zijn hogere belangen dan de Toscaanse villa van KDG af te pakken. |
Citaat:
|
http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...93746-3136.art
De BBI trekt naar cassatie in de zaak Karel De Gucht. Hans D'Hondt verkondigt als opperchief van FOD financiën ( waaronder de BBI ressorteert) dat hij nog in geen enkel dossier politieke inmenging heeft gekend. John Crombez heeft zich in dit dossier reeds lichtzinnig uitgelaten, zou hij achter de veren van de BBI zitten om in cassatie te gaan ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be