![]() |
Citaat:
en prépare van een winkel , en van die laatste had ik echt 4 dagen plezier van , 20 tot 30 minuten per keer in de verlossingskamer met de nodige geluiden erbij !! :| :? Ik ben nooit meer daar nooit meer geweest , ze zijn ondertussen al foetsie !! |
Gehakt is rund/varken of kalf/varken.
Aan de kust heet dat "gekapt". Gehakt tussen een pistolet is een lekkernij. Americain is puur rundvlees maar dan gemalen. Puur, dus zonder wat ook bij. Ik eet graag een steak tartaar met frieten. Dit is pure americain, een beetje platgedrukt, een putje in het midden met daarin een rauw ei. Gepresenteerd met wat karpertjes, pickles, uitjes, mayo en frieten. De manier waarop Jeroen Meus laatst een steak tartaar maakte trekt op niets. De americain moet rauw en puur worden geserveerd, zonder whatever in gemixt. |
Mijn dooppeter heeft daar eens een lintworm aan overgehouden.
|
Vroeger kregen de kinderen altijd een bolletje gehakt van de beenhouwer.
Lekker. |
Veel te vettig. Zelfs voor hamburgers doe ik er 50% filet americain bij.
|
Nog nooit ziek van geweest.
Ne goeie pistolee met goe gekapt lust ik wel eens. |
Citaat:
|
In een ver verleden was er op het Kiel (Antwerpen) toen het nog het Kiel was een paardenbeenhouwer en ik at dat vlees zo op.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een goed van echte boter voorziene pistolet/sandwish, wat gehakt opsmeren, donkere peper/zout/tabasco, een zoetzure augurk over het gehakt, afwerken met een beetje curryketchupsaus. :lol:
|
Citaat:
|
Waar zit de topicstarter eigenlijk ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik eet al jaren rauw gehakt
|
Citaat:
Maar ja je mag gehakt rauw eten. Vlees van varkens die buiten lopen kunnen wel lintwormen bevatten, maar die komen niet veel meer voor. Je kan er wel overgewicht van krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be