![]() |
Citaat:
Per definitie? |
Citaat:
Zal nooit seks hebben. Zal altijd aan zijn ouders gekluisterd zijn. Dat is geen leven. |
Citaat:
Daarbij, geen seks = niet per definitie ongelukkig. Jij hecht erg wel erg veel waarde aan. Seks kan lekker zijn, maar meer dan dat is het ook niet hoor. 2: Onzin, je hebt bij mensen met het syndroom van down veel verschillende niveaus. Zo zijn er zelfs downies met een gemiddeld IQ 3: Toch wel. |
Citaat:
Er is geen enkele vrouw die daar haar scheur voor gaat opentrekken. :lol: Ik zie nog niet meteen een downie in een discotheek staan. Of een duurzame relatie opbouwen. Een downie is gelukkig in zijn mentale achterstand. |
Citaat:
Verder neem ik genoegen met je laatste zin.. helemaal goed toch? |
Citaat:
Dergelijk leed moet voorkomen worden. Onderschat het leed van de ouders niet. |
Rood driehoekje, voor de verandering.
|
Wat nu weer??!?
|
Citaat:
Die moeder heeft destijds beslist toch te bevallen , is dat fout ?? Als men nou zou zeggen , iemand met geestelijke handicap kan best geen kinderen krijgen , nou , dat kan ik wel begrijpen !! Verbieden is iets anders !! Of wat denkt u over het volgende ?? http://www.gva.be/regio-kempen/mol/n...-open-rug.aspx Citaat:
2) Uitga , ik ga & sta waar ik wil , desnoods met hulp !! 3) Wat is seks ?? Wanneer is het goed of slecht ?? |
Citaat:
Die moeder heeft destijds beslist toch te bevallen , is dat fout ?? Als men nou zou zeggen , iemand met geestelijke handicap kan best geen kinderen krijgen , nou , dat kan ik wel begrijpen !! Verbieden is iets anders !! Of wat denkt u over het volgende ?? http://www.gva.be/regio-kempen/mol/n...-open-rug.aspx Citaat:
2) Uitga , ik ga & sta waar ik wil , desnoods met hulp !! 3) Wat is seks ?? Wanneer is het goed of slecht ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ivm Een persoon met down syndroom en naar de disco of optredens ,
dat gebeurt wel degelijk , zelfs zelfstandig !! Ik heb het al geweten met metaloptredens , en een discotheek destijds !! |
Citaat:
|
Inderdaad , zolang men zelfstandig kan gaan & staan waar men wil ,
moet dit zondermeer kunnen , en anders met hulp !! Die kerel werd/wordt niet uitgelachen !! Wat wel raar was , destijds een artikel ivm gehandicapten / rolstoelpatiënten die buiten het beeld van de camera moesten blijven ivm een muziekprogramma , zo werd er gespeculeerd , maar ik vind niet meteen het artikel , dus ik zal checken of het nog wel te vinden is !! |
Citaat:
|
Heavy Mental :lol:
Awel , in den Biebob komt er wel eentje geregeld naar daar :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be