![]() |
Citaat:
Gepakt geweest? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Men zal natuurlijk beginnen over het risico voor de scheiding der machten en dergelijke. Maar kijk waar ons die zogezegde scheiding gebracht heeft. Die scheiding is in feite een fictie. Het is gewoon de elite die het er voor het zeggen heeft. Democratische controle zorgt ervoor dat rechters kunnen afgestraft worden voor hun wanprestaties. Het maakt het systeem veel transparanter. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fantastisch precedent. Ik hoop dat de rechter content is van zichzelf. Hij geeft zowat iedereen in België een eerste verkrachting cadeau. Mooie samenleving. Als de CD&V mij nog eens bang gaat proberen maken met het plan van de NVA, kan ik dit alvast gebruiken om aan te tonen dat het niet meer slechter kan als de dag van vandaag. Dat de huidige tripartite het land compleet vermoord hebben.
|
Citaat:
Reden waarom ik verwijs naar de drugsaanpak in A is opdat in het NVA bastion dit de topprioriteit is voor het stadsbestuur ...Hoeveel extra politiemensen worden daarvoor ingezet ??? Hoeveel extra mensen worden ingezet voor andere vormen van criminaliteit ??:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij sleurt er onmiddellijk de hele familie Dutroux bij alsof het de norm is voor een gezin met kinderen. Heel raar... Dat er excessen zijn dat weet iedereen, maar daarom is het nog niet de norm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be