marie daenen |
27 april 2014 09:12 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus
(Bericht 7115401)
Die energiemij zoals jij het noemt houdt zich alleen bezig met het isoleren van Vlaamse overheidsgebouwen, een weliswaar nuttige bezigheid, maar dat was initieel zeker niet de bedoeling van de NVA.
Als je in een regering stapt zonder zelfs het paradepaardje uit je verkiezingsbeloften in casu de hospitalisatieverzekering te verwezelijken dan vraag ik me werkelijk af wat je daar zit te doen.
Na studie door de Vlaamse regering is effectief gebleken dat deze verzekering onbetaalbaar is.
Dus oftewel had de NVA haar huiswerk slecht gemaakt en zijn ze op basis van natte vingerwerk naar de kiezer getrokken oftewel wisten ze wel degelijk dat hun belofte onmogelijk te realiseren viel en hebben ze de kiezer moedwillig belogen.
|
Moeilijk om in een volledige kultuur van het beliegen van zijn kiezers, door de media onder de mat geveegd en waar kan, geprezen als goed bestuur, moeilijk om zich in zo'n sfeer nog dik te maken over een paar mogelijke of op het eerste zicht toch schoonheidsfoutjes van de NVa.
Vlaanderen wordt jaarlijks opgelicht voor meerdere miljarende (tussen 10 en 12) met de goedkeuring van onze klassieke Vlaamse partijen en u maakt zich dik om een peulschilletje.
Waar is uw gevoel voor verhouding?
Ten andere ben ik niet zo zeker dat wat u vertelt de waarheid is, of zoals we gewoon zijn met onze objectieve media, in het beste geval is het enkel een peulschil die ze hebben opgeblazen tot een olifant.
Wat zou ik blij zijn indien u dezelfde rechtlijnigheid zou aanhouden wat betreft het beoordelen van onze klassieke Vlaamse regeringspartijen en hun bestuursdaden, of moet ik zeggen de bestuurdaden van hun maffiabaas EDR?
|