Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Trends geeft wel de correcte info: de sociale ramp van N-VA uitgelegd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201442)

Het Oosten 30 april 2014 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist (Bericht 7119411)
Dan volstaat een linkje naar waar je "uitlegt" hoe er in het masterplan voor het onderwijs staat dat er een veralgemeende eerste graad komt.

Het onderwerp veranderen naar BHV is niet gelukt, dus nu dit eens proberen? Je bent een beetje een karikatuur, Oosten.

U bent aan het zeveren. Zie het onderwerp van de draad.

Nyquist 30 april 2014 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7119432)
U bent aan het zeveren. Zie het onderwerp van de draad.

Je hebt daar ook geen feiten over gegeven, maar blijft de link met jouw "uitleg" over onderwijs?

Het Oosten 30 april 2014 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist (Bericht 7119465)
Je hebt daar ook geen feiten over gegeven, maar blijft de link met jouw "uitleg" over onderwijs?

Zie een andere draad.

djimi 30 april 2014 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7119205)
Veel partijen hoeven geen schrik van de NVA te hebben, hoor. Enkel de SP.a misschien, en dan nog.

Je moet je eigen angsten niet op andere projecteren, dat dient tot niks.

"Knuppel" had het evenwel niet over 'schrik van de NVA', maar over 'schrik voor de reactie van de kiezer'.

Dat is m.i. toch nog iets anders.

Knuppel 30 april 2014 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7119205)
Veel partijen hoeven geen schrik van de NVA te hebben, hoor. Enkel de SP.a misschien, en dan nog.

Nog niet de ontelbare aanvallen gelezen op de N-VA, van de "vele" partijen die geen schrik hebben, zeker?

Citaat:

Je moet je eigen angsten niet op andere projecteren, dat dient tot niks.
Iets wat er niet is valt moeilijk te projecteren.

Knuppel 30 april 2014 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7119556)
"Knuppel" had het evenwel niet over 'schrik van de NVA', maar over 'schrik voor de reactie van de kiezer'.

Inderdaad.

Ik heb gisteren Kris Peeters even bezig gehoord. Ik ben de tel kwijt bij de keren dat hij om de stem van de kiezer gebedeld heeft. Maar schrik voor de verwachtte reactie van de kiezer hebben ze niet, hoor!

Knuppel 30 april 2014 14:07

Het lijkt mij duidelijk wie de partijkopstukken zijn die met een hele mand eieren in hun broek de verkiezingen tegemoet zien. Tobback en Rutten bezeiken zich om de andere dag in de media. Zelfs de flegmatieke Peeters is gisteren van zijn "Vlaamse" voetstuk gevallen. De Franstalige partijen tieren om de beurt hun "NON" uit tegen de N-VA. Alleen De Wever blijft er rustig en bedaard onder.

Ik weet als geen ander dat er alles aan zal gedaan worden om de N-VA te "vermijden". Hoe vaak heb ik echter al laten horen dat ik hoop dat de N-VA zich niet laat vangen in de federale regering? En uitgelegd waarom?

Waar zou de angst dan vandaan moet komen die ik volgens bad Atilla op anderen projecteer?

Nyquist 30 april 2014 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7119503)
Zie een andere draad.

Leugenaar.

djimi 30 april 2014 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7119691)
...

Ik weet als geen ander dat er alles aan zal gedaan worden om de N-VA te "vermijden". Hoe vaak heb ik echter al laten horen dat ik hoop dat de N-VA zich niet laat vangen in de federale regering? En uitgelegd waarom?

...

Ik ben eveneens van mening dat de N-VA er beter ALLES aan doet om te 'vermijden' dat ze bij het 'onvermijdelijke' federale gebroddel, gefoefel, geknoei, gekonkel en kunst- & vliegwerk wordt betrokken.

Om het ietwat 'onpedagogisch' te formuleren:

"IF YOU CAN'T JOIN 'EM, FUCK 'EM" zou het motto moeten zijn.

Ik prijs mijzelf alvast gelukkig dat ik géén N-VA'er ben.

Knuppel 30 april 2014 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7119733)
Ik ben eveneens van mening dat de N-VA er beter ALLES aan doet om te 'vermijden' dat ze bij het 'onvermijdelijke' federale gebroddel, gefoefel, geknoei, gekonkel en kunst- & vliegwerk wordt betrokken.

Om het ietwat 'onpedagogisch' te formuleren:

"IF YOU CAN'T JOIN 'EM, FUCK 'EM" zou het motto moeten zijn.

Ik prijs mijzelf alvast gelukkig dat ik géén N-VA'er ben.

:thumbsup:

Toch iemand die er hetzelfde over denkt als ik. :-D

Travis66 30 april 2014 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7119214)
Zoals meermaals gezegd, het systeem belet niks. Dat partijen maar in bepaalde delen van het land opkomen, is hun eigen keuze, hun eigen verantwoordelijkheid.

Flauw hoor. Moet ik nu naar Bergen om Di Rupo te verplichten een lijst neer te leggen in Vlaanderen?

Fantastische oplossing. Daar ga ik direct mee aan de slag.

Bad Attila 30 april 2014 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7119556)

In de huidige omstandigheden, is de "reactie van de kiezer" hetzelfde als "voor de NVA stemmen", hé.

Bad Attila 30 april 2014 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 7119881)
Flauw hoor. Moet ik nu naar Bergen om Di Rupo te verplichten een lijst neer te leggen in Vlaanderen?

Fantastische oplossing. Daar ga ik direct mee aan de slag.

Doe maar.

djimi 30 april 2014 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7120069)
In de huidige omstandigheden, is de "reactie van de kiezer" hetzelfde als "voor de NVA stemmen", hé.

PVDA, PTB, PP, blanco/ongeldig, niet gaan stemmen:

wiens reactie is dat dan?

:?

Bad Attila 30 april 2014 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7120100)
PVDA, PTB, PP, blanco/ongeldig, niet gaan stemmen:

wiens reactie is dat dan?

:?

Buiten enige contextualisering, heb je gelijk.
Maar Knuppel post meer dan voldoende berichten om "tussen de lijnen leesbaar" te zijn, hé.

Maar als ik mij vergis, geen probleem, hoor. ;-)

Knuppel 30 april 2014 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7120069)

Is dit bedoeld als een reactie hierop?

Citaat:

Indien Di Rupo en zijn bende het zo goed hadden gedaan als ze van zichzelf beweren, deden ze het vandaag niet in hun broek van schrik voor de reactie van de kiezer.
Je projecteert je eigen ongerustheid toch niet op anderen?

Niet flauw doen, Atilla. Dat de kiezer massaal te kennen geeft op de N-VA te zullen stemmen heeft alleen in die zin met de huidige omstandigheden te maken dat ze het gevolg zijn van het j�*renlange wanbeleid van de traditionele partijen.

Travis66 30 april 2014 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7120072)
Doe maar.

Ben al terug. Di Rupo wou niet. Hij vroeg me of ik gek was om hem te vragen zelf verantwoordelijkheid te willen dragen voor de centen die hij krijgt.

Bad Attila 2 mei 2014 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 7120335)
Ben al terug. Di Rupo wou niet. Hij vroeg me of ik gek was om hem te vragen zelf verantwoordelijkheid te willen dragen voor de centen die hij krijgt.

Ah, oei, ik dacht dat jij hem ging vragen in Vlaanderen op te komen met zijn partij...
Niet gedurfd, misschien? :lol:

Knuppel 2 mei 2014 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7122215)
Ah, oei, ik dacht dat jij hem ging vragen in Vlaanderen op te komen met zijn partij...
Niet gedurfd, misschien? :lol:

Komt Di Rupo dan niet op in Vlaanderen met zijn partij?

Bad Attila 2 mei 2014 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7122313)
Komt Di Rupo dan niet op in Vlaanderen met zijn partij?

Volgens Travis niet, neen.
Al zou je kunnen zeggen dat de PS deel uitmaakt van de UF, en dus wel opkomt in Vlaanderen, maar ik vind het een beetje vergezocht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be