![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is m.i. toch nog iets anders. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gisteren Kris Peeters even bezig gehoord. Ik ben de tel kwijt bij de keren dat hij om de stem van de kiezer gebedeld heeft. Maar schrik voor de verwachtte reactie van de kiezer hebben ze niet, hoor! |
Het lijkt mij duidelijk wie de partijkopstukken zijn die met een hele mand eieren in hun broek de verkiezingen tegemoet zien. Tobback en Rutten bezeiken zich om de andere dag in de media. Zelfs de flegmatieke Peeters is gisteren van zijn "Vlaamse" voetstuk gevallen. De Franstalige partijen tieren om de beurt hun "NON" uit tegen de N-VA. Alleen De Wever blijft er rustig en bedaard onder.
Ik weet als geen ander dat er alles aan zal gedaan worden om de N-VA te "vermijden". Hoe vaak heb ik echter al laten horen dat ik hoop dat de N-VA zich niet laat vangen in de federale regering? En uitgelegd waarom? Waar zou de angst dan vandaan moet komen die ik volgens bad Atilla op anderen projecteer? |
Citaat:
|
Citaat:
Om het ietwat 'onpedagogisch' te formuleren: "IF YOU CAN'T JOIN 'EM, FUCK 'EM" zou het motto moeten zijn. Ik prijs mijzelf alvast gelukkig dat ik géén N-VA'er ben. |
Citaat:
Toch iemand die er hetzelfde over denkt als ik. :-D |
Citaat:
Fantastische oplossing. Daar ga ik direct mee aan de slag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wiens reactie is dat dan? :? |
Citaat:
Maar Knuppel post meer dan voldoende berichten om "tussen de lijnen leesbaar" te zijn, hé. Maar als ik mij vergis, geen probleem, hoor. ;-) |
Citaat:
Citaat:
Niet flauw doen, Atilla. Dat de kiezer massaal te kennen geeft op de N-VA te zullen stemmen heeft alleen in die zin met de huidige omstandigheden te maken dat ze het gevolg zijn van het j�*renlange wanbeleid van de traditionele partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet gedurfd, misschien? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Al zou je kunnen zeggen dat de PS deel uitmaakt van de UF, en dus wel opkomt in Vlaanderen, maar ik vind het een beetje vergezocht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be