TomB |
14 september 2004 18:46 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik kan da zo nie in stukskes kappen dus zal ik maar ineens antwoorden.
|
Ge zet quote voor dat spel en /quote na dat spel tussen van die vierkantige haakskes en klaar is kees.
Citaat:
Der is wel een hemelpoort mijn beste Tomb. en ze staat in Antwerpen. En as ge dat niet gelooft tja dan zijde nooit in het atheneum van Antwerpen geweest.
|
Ah, en later gaan wij eens aan de hemelpoort staan in het atheneum van Antwerpen en gaat gij met uwen groten boek eens beslissen wie er omhoog gevallen is. Allez, 't is goe, tot dan.
Citaat:
Neen want ik hou daar nie echt van.
|
Ah, dus als ze over een allochtoon mekkeren en iemand zegt dat ge niet moogt veralgemenen, dan houdt ge daar niet echt van, maar als ze over een Blokker memmen, dan vindt ge dat een rotte appel niet zorgt voor een rotte mand. Dan zit er niet al te veel consequentie in uw redeneren he. Misschien heeft het dan toch nut dat ze de Blokkers op een hoopke proberen te gooien. Er moest er maar eens ene zijn die die inconsequentie in zijn denkpatroon inziet.
Citaat:
Bedankt dat ge mij wat aandacht schenkt.
|
't is een plezier om eens met u te klappen.
Citaat:
en denkt ge dat iedereen die niet op het Blok zit te bashen een Vlaams Blokker is ?
|
Neen, volgens dat soort redenering zou ik zelf een Blokker zijn. Van mij mag de winter morgen burgemeester van Antwerpen worden, mogen ze dat arrest in de vuilbak zwieren en het cordon tegen de grondwet verklaren. Ik wijs gewoon even op de denkfout die hier gemaakt wordt door 1 welbepaalde blokker (gij), en op het pot/ketel argument gemaakt door Plonspoel. (Cfr. het wereldnieuws van de Visakaarten).
|