![]() |
Citaat:
En denk er wel aan dat de overheid uiteindelijk de grootste dief van allemaal is. |
Citaat:
Ik begin dat nu niet opnieuw te zoeken. De grootste dieven (juridisch) zijn de grootste fraudeurs. |
Citaat:
En inderdaad er is een verschil tussen legale en illegale dieven. Maar het probleem is dat de legale dieven mij een stuk meer kosten dan de illegale dieven. |
Vraag u eens af
hoeveel stijgt de handelsbalans door de fraude op te doeken ? http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...02572-3136.art |
Citaat:
Het gaat niet om jouw persoontje, het gaat om 10.000.000 Belgen. 10.000.000 mensen die bestolen worden door fraudeurs met of zonder "witteboord"... |
Citaat:
Het gaat om eerlijkheid & rechtvaardigheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb al wat ik moet hebben, ben gezond en beschik over al het nodige, het nuttige & het aangename. De fraudeurs daarentegen zitten dag na dag met een ei in hun broek voor de dag dat ze, vroeg of laat, gepakt worden. Tussen (): het gaat NIET over mijn persoontje in deze topic maar over John Crombez. Wij hebben nog nooit voor een sos gestemd maar als wij kunnen stemmen voor Crombez zullen WIJ dat zéker doen ! |
Citaat:
Ik ging naar een copiecenter uitgebaat door een zelfstandige. De zaak was gesloten. Bij de buren vernam ik dat "madame" betrapt was door de belastingen... Toeval of (bijna) dagelijkse kost ? Ik kan nu 2 dingen doen: naar een ander (eerlijk) copiecenter gaan of zelf een "gewone" copie maken... |
deftig printerke kopen: 3 in 1.
|
Citaat:
() Het gaat hier eigenlijk over fraude, belastingontduiking en het bestrijden ervan door o.a. John Crombez. |
Citaat:
of denkt ge dit ik alleen wordt bestolen door de overheid ? |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, Belgie is alleszins, ondanks alle gefraudeer, wereldkampioen in belastingontvangsten. Maw er worden nergens ter wereld zoveel belastingen betaalt dan in Belgie. |
Citaat:
2012 en 2013 waren ook topjaren voor de belastingen dankzij de regularisatie van zwarte buitenlandse rekeningen. Vanaf 2014 valt die optie weg. Dat gaat enkele honderden miljoenen minder inkomsten zijn. Naar alle waarschijnlijkheid gaan in het slechtste geval de "saneringen" van Crombez in 2014 amper 700 miljoen Euro opbrengen in de hoogste prognose misschien 1 miljard€. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be