Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Sex in Brussel ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201804)

maddox 8 mei 2014 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7130466)
Ik bén geen "prediker".

Advokaat dan?
Citaat:

Mijn tekst komt bij u verkeerd over.
Niet alleen bij mij.
Citaat:

(Onze dochters dragen ook soms "sexy" kledij)
Ik hoop voor uw dochters dat u dan geen praktijklessen geeft.

Knuppel 8 mei 2014 08:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 7130447)
Openbaarmakingen die tot de identificatie van een minderjarige zouden kunnen leiden blijken verboden schrijven sommige bronnen.

Als dat klopt is het Milquet die boter op het hoofd heeft. Het was immers haar anoniem gegeven interview dat tot identificatie leidde. De vraag is welke gevolgen de openbaarmaking die tot identificatie leidt op strafrechterlijk vlak voor haar heeft. Voor haar reputatie is het alleszins negatief. Alsook voor Di Rupo, de politieke steun en toeverlaat van haar prutspartijtje.

Knuppel 8 mei 2014 08:23

Citaat:

(Onze dochters dragen ook soms "sexy" kledij)
Ze vragen er dus om. Actie is immers reactie.

Kom niet klagen als ze krijgen waar ze om vragen door sexy kledij te dragen.

Boduo 8 mei 2014 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7130467)
Advokaat dan?
Niet alleen bij mij.

Ik hoop voor uw dochters dat u dan geen praktijklessen geeft.

Maddox, zo'n flauwe "argumentering" heb ik van jou niet verwacht.

Knuppel 8 mei 2014 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7130482)
Maddox, zo'n flauwe "argumentering" heb ik van jou niet verwacht.

Jij zou beter je eigen "argumentering" onder de loep nemen.

Pericles 8 mei 2014 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130503)
Jij zou beter je eigen "argumentering" onder de loep nemen.

Ik blijf gewoon van andere vrouwen af, die van mij bezorgt me al genoeg stress Straks mijn takenlijstje afwerken se.;-)

Skobelev 8 mei 2014 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7130448)
Het enige ik daar van kan maken is dat Garry aanranders op zijn minst een trap in de ballen toewenst waardoor ze 30 keer moeten slikken om hun keel vrij te maken.

Maar het maakt uw punt niet duidelijker. Mij komt het nog steeds over dat u sexy kledij als reden tot aanranding en verkrachting predikt.

Dat versa ik er ook onder maar 'k zal het wel verkeerd begrepen hebben....:roll:

Met of zonder kledij, niets geeft u het recht u sexueel op te dringen zonder toestemming. Al komt er morgen in de sportclub een meisje/dame bij mij in de douche staan dan blijf ik daar nog af. (anders zou ik trouwens petsen krijgen van die van ons...:-P)

Knuppel 8 mei 2014 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7130517)
Ik blijf gewoon van andere vrouwen af, die van mij bezorgt me al genoeg stress Straks mijn takenlijstje afwerken se.;-)

Dan ben je hoe dan ook een héle brave jongen, want in de meeste gevallen helpt die stok achter de deur alleen maar als een man in voldoende mate tevreden is met de seksuele activiteit die zijn vrouw ten overstaan van hem ontplooit.
En dan nog kan hij het slachtoffer worden van een (mooie) vrouw die haar zinnen op hem zet.

Knuppel 8 mei 2014 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7130583)
Dat versa ik er ook onder maar 'k zal het wel verkeerd begrepen hebben....:roll:

Met of zonder kledij, niets geeft u het recht u sexueel op te dringen zonder toestemming. Al komt er morgen in de sportclub een meisje/dame bij mij in de douche staan dan blijf ik daar nog af. (anders zou ik trouwens petsen krijgen van die van ons...:-P)

Heel verstandig....om rekening te houden met de stok achter de deur.;-)

hollande 8 mei 2014 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7130583)

t'zijn alleen domme kloten die dat tegen hun vrouw zouden uitkramen dat er eentje bij u in de douche is komen staan.

fred vanhove 8 mei 2014 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7130517)

Ik daarentegen ben zo tevreden van de mijne dat ik zo er nog wel ééntje bij zou willen:-)

Pericles 8 mei 2014 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7130598)
Ik daarentegen ben zo tevreden van de mijne dat ik zo er nog wel ééntje bij zou willen:-)

Bwa, ik ben nogal sterk in het weg relativeren van problemen.
Ik moet wel bekennen dat mijn vrouw zeer tevreden is als ik kies voor een paar trappisten in plaats van voor de seks. ;-)

Knuppel 8 mei 2014 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7130593)
t'zijn alleen domme kloten die dat tegen hun vrouw zouden uitkramen dat er eentje bij u in de douche is komen staan.

Jij kan dat weten natuurlijk.

Knuppel 8 mei 2014 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7130598)

Daar sta ik nu niet van te kijken, zie.

Toch maar oppassen, want als je op een tweede aanstuurt zoals je vrouw zou je wel eens zonder vrouw kunnen eindigen ipv met een dubbeltje van haar.

Knuppel 8 mei 2014 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7130609)
Bwa, ik ben nogal sterk in het weg relativeren van problemen.
Ik moet wel bekennen dat mijn vrouw zeer tevreden is als ik kies voor een paar trappisten in plaats van voor de seks. ;-)

Dat is de manier om het aantal scheidingen niet de hoogte in te jagen, vermoed ik. :?

Pericles 8 mei 2014 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130637)
Dat is de manier om het aantal scheidingen niet de hoogte in te jagen, vermoed ik. :?

Als ik een vrouw zou hebben waarbij het 3 keer per dag zou MOETEN gebeuren , dan had ik wel geen 15 kg. overgewicht. :cry:

Knuppel 8 mei 2014 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7130651)
Als ik een vrouw zou hebben waarbij het 3 keer per dag zou MOETEN gebeuren , dan had ik wel geen 15 kg. overgewicht. :cry:

Tussen een vrouw die liever heeft dat haar man een aantal straffe biertjes achteroverslaat dan hem een poepementje toe te staan, en een hete sloerie waarvan je drie keer per dag "moet" ligt een wereld van verschil. :-D

Voor het geval het je kan troosten. Je bent nog bij de gelukkigen dat je troost m�*g zoeken bij een lekkere pint gerstennat. Ik wil de vrouwen niet de kost geven die er zich op een minder aangename manier vanaf proberen te maken. ;-)

Pericles 8 mei 2014 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130663)
Tussen een vrouw die liever heeft dat haar man een aantal straffe biertjes achteroverslaat dan hem een poepementje toe te staan, en een hete sloerie waarvan je drie keer per dag "moet" ligt een wereld van verschil. :-D

Voor het geval het je kan troosten. Je bent nog bij de gelukkigen dat je troost m�*g zoeken bij een lekkere pint gerstennat. Ik wil de vrouwen niet de kost geven die er zich op een minder aangename manier vanaf proberen te maken. ;-)

Castratie ? 8O

hollande 8 mei 2014 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130630)
Jij kan dat weten natuurlijk.

Op zijn Franstalige vriendin.

Johan Bollen 8 mei 2014 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7130463)
Zoals ik al eerder zei. Dit is rijkelijk voer voor advocaten. Het is immers weinig waarschijnlijk dat Milquet het hierbij zal laten. Haar "eer" staat op het spel. Wie de macht en de financiële middelen heeft om de zaak het langste te rekken wint het pleit.

Wie weet echter wie dat meisje is? Het kan hier even goed gaan om oude rijke adel tegen de zoon van een omhooggevallen politicus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be