![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe gaat men ooit aan de gevoelens tegenmoetkomen van elk individu als straks iedereen gaat eisen om niet beledigd te worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...ideo=1.1622557 |
Citaat:
Okay, als die buitenlanders nu schade berokkenen aan iemand moet je optreden maar anders. Wat die buitenlanders uitvreten is NIET jouw probleem. Privé is privé. |
Citaat:
Het feit dat dat zijn probleem is is toch ook niet jouw probleem. Waar moei je je in feite mee ? :lol: |
Citaat:
"Wat die buitenlanders uitvreten" Dat taalgebruik klinkt bepaald denigrerend. Door buitenlanders met "die" aan te wijzen neem je zelf al afstand van hen. Wat ze uitvreten is inderdaad niet "jouw" probleem; het is ONS aller probleem. En dat probleem groeit door. Of gij u zelve nu de ogen uitsteekt of niet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het feit dat men nu beschuldigingen van racisme begint aan te klagen als laster bewijst voor mij dat deze evolutie nog versnelt. Als deze klachten succesvol verlopen dan garandeer ik dat velen zullen volgen ,leerkrachten ,werkgevers, wie kritiek had op de islam enz..zijn allemaal al een uitgescholden geweest voor racist of islamfoob. |
Citaat:
TV-verslaafde, wat u daar zevert heeft niets te maken met wat ik gezegd heb. Gebrainwashed door de paarse bende? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De verbruining is nooit een probleem geweest, maar dé oplossing, en de basis van industriële revolutie - het hart van economische vooruitgang.
België zonder de kleuren van de grondstoffen (verbruining) is inderdaad grijs. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be