Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   NSV haalt veto uit de rekken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2024)

GC 6 april 2004 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wb
:lol: volgens Guderian is't NSV dus een gematigd rechtse organisatie of wat? :lol:

Leer lezen domme Bronsteinpoeper! De NSV is rechts, nationalistisch en radicaal.

Gaat dat ook op voor je VLD-vrienden in de NSV?

ancapa 6 april 2004 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
:(

Goed, ik zal het zo simpel maken als mogelijk: alles wat ik in dit topic heb gezegd dat tegen homofilie was, was sarcastisch bedoeld. Ik zal het nooit meer doen.

TWASMAARVOORTELACHE!

zuurpruim.

allez allez... hou kan een homo nu een "zuur pruim" hebben :roll:

amper een zure "cornichon" :lol: :lol: :lol:

Guderian 6 april 2004 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:

Leer lezen domme Bronsteinpoeper! De NSV is rechts, nationalistisch en radicaal.

Gaat dat ook op voor je VLD-vrienden in de NSV?

:roll: Jeezes, moeten jullie moeite doen voor die domme praat of gaat dat vanzelf?

De NSV heeft haar eigen politieke lijn en die is rechts, nationalistisch, radicaal. Niemand die lid is van de NSV hoeft met alle standpunten akkoord te gaan maar wel met de meeste natuurlijk. De NSV is nu eenmaal geen partij-organisatie (wat jij en je drie meelopers blijkbaar niet kunnen begrijpen) maar een oanfhankelijke studentenorganisatie. En als die kleine minderheid aan VLD-kiezers meent dat hun stemkeuze verenigbaar is met hun lidmaatschap van de NSV, is dat hun zaak. De NSV legt aan haar leden geen partijpolitieke keuze op. Als u mijn persoonlijke mening zou vragen, zou ik zeggen dat ik het een eigenaardige keuze vindt gelet op het feit dat de NSV eerder anti-liberaal is in konservatief-revolutionaire zin.

wb 7 april 2004 00:07

Citaat:

Citaat:

:lol: volgens Guderian is't NSV dus een gematigd rechtse organisatie of wat? :lol:

Dus wel radicaal en rechts, maar zeker niet extreem-rechts? Wat is dan precies het verschil tussen radicaal rechts en extreem-rechts volgens jou?

Citaat:

De NSV is nu eenmaal geen partij-organisatie [...] maar een onafhankelijke studentenorganisatie.

Rechts, nationalistisch, radicaal en onafhankelijk? Onafhankelijk van wát?
Onafhankelijk in de praktijk of enkel op papier?

ancapa 7 april 2004 00:10

nsv is zo rechts als de anderen links zijn :roll:

vanuit het midden even ver uit elkaar :P :wink:

Guderian 7 april 2004 00:18

Citaat:

Citaat:

Dus wel radicaal en rechts, maar zeker niet extreem-rechts? Wat is dan precies het verschil tussen radicaal rechts en extreem-rechts volgens jou?

Citaat:

De NSV is nu eenmaal geen partij-organisatie [...] maar een onafhankelijke studentenorganisatie.

Rechts, nationalistisch, radicaal en onafhankelijk? Onafhankelijk van wát?
Onafhankelijk in de praktijk of enkel op papier?

:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be