![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar blijf je dan met je stompzinnige persoonlijke aanvalletje???? Ik promoot waardig werk voor iedereen en ik promoot het activeren en de profiteurs eruit halen bij de werklozen en ik promoot andere excellente profiteurs eruit halen zoals de huiseigenaars met een leefloon |
Citaat:
Voedselpakket dat is peanuts. Wat is winterhulp? Verwarmingskosten? In mijn onderkomens had ik ofwel elektrische verwarming ofwel gas, dus ik kreeg niets terug omdat het geen olie was. Pech. |
Citaat:
Dat alleen maar sossen besturen met het geld van anderen, is alleen maar een hilarisch belachelijk cliché. |
Citaat:
|
Citaat:
We maken een spin-off, doen jarenlang onderzoekswerk, krijgen subsidies en als ons onderzoek een succes word, trekken we alle onkosten en "geïnvesteerd geld" af. De winsten gaan in een trust firma met roots in.... raad eens even. En voor Leuven is er in 2007 beslist dat er, onder het mom van innovatie, een forse uitbreiding moet komen van spin-offs. http://www.uzleuven.be/geschiedenis Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ze alle sociale woningen uitsluitend aan mensen zouden verhuren die geen nagel om aan hun gat te krabben hebben , gaan alle huisvestingsmaatschappijen binnen de kortste keren failliet. |
Citaat:
Soiciale woningen zijn er niet alle e n voor werklozen. Ma ar ze betalen wel veel minder. Ik betaalde indertijd 12000 fr. een werkloze 5000fr. Tel dat verschil maar eens bij zijn uitkering. |
Citaat:
Je kan er niet van leven, je kan er zeker niet GOED van leven, en beweren dat je er ZEER GOED kan van leven zijn absolute nonsens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb als dopper na zes jaar op de wachtlijst een sociale woning geweigerd die me 310€ kostte tegen 275€ voor mijn appartement met 1 slaapkamer meer. In 2006 was dat. Ook al omdat ik geen zin had in een verhuis met verhoging van huur. Die beslissing is me duur opgebroken. Zes maand later kreeg ik een uitzettingsbevel wegens afbraak van mijn bouwval. Dan ben ik weer eens een tijdje adresloos geweest tot ik terug iets betaalbaars vond of op de limiet van betaalbaar, 450€, alles in met een dop van 850€:cry: |
Citaat:
Al dat water naar zee dragerij moet maar eens ophouden. Dat maakt de SZ de facto onbetaalbaar. Zes zeven jaar wachttijd als je woonproblemen hebt, dat wordt als normaal beschouwd en dat zeggen je ze ook zo in je gezicht, die lui van de huisvestingsmaatschappijen. In feite is het pervers. Obsceen. Na de oorlog is alles ingezet, het grootste pak van de subsidies, op eigen huisbezit. Het heilige eigen huisje. Met als gevolg dat de huurmarkt voor sociale woningen bijzonder krap werd.Steek dan nog de helft bemiddelden erin en je hebt een woondrama voor behoeftigen. Ok sinds kort zijn er huursubsidies ingevoerd voor de wachtlijsters. Ik heb dat pijnlijk gemist... |
Citaat:
Met 1000€ per maand leef je niet. Je overleeft met oude kleren, in een ongezonde woning, met junkfood en als het even kan zo lang mogelijk zonder persoonlijke hygiëne, geneesmiddelen en enige vorm van ontspanning. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be