![]() |
Citaat:
Misschien gaan Vlamingen wel van de islam houden nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De ironie van dit feit ontgaat je kennelijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel bepalender dan kunstmatige constructies zoals taal of nationaliteit. Dat merk je elke wereldbeker opnieuw. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik morgen in Noorwegen ga wonen, zal ik kiezen voor al wat Noors is. Ikzelf en mijn kinderen zullen Noors worden. Anders kan men beter thuis blijven. Trouwens waarom zevert men steeds over het voortbestaan van België? Er is bijna niemand die zich nog Belg voelt: Marokkanen, Turken, Algerijnen, Russen, Polen, Roemenen, Iraniërs, Irakezen en noem maar op, zij kiezen allemaal voor hun eigen cultuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nederlands ELTAL is een helig ding. Niemand kan daar mee fokken. Als je Nederlander bent of bent geweest houd je van dat TEAM. Waar je ook bent of woont. Gezin in mijn straat in Breda heeft 4 paspoorten; iraans, turks, belgisch en syrisch::: Maar ze kraken voor HOLLAND |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn nog Vlamingen en flaminganten, die het interessant vinden om internationale ervaring op te doen en enkele jaren in het buitenland te gaan werken/wonen ... met de mogelijkheid om eventueel terug te keren. Wat wel altijd nodig is: het respect voor de lokale cultuur ... bla bla ... . |
't Is inderdaad ver gekomen met de verbruining..... als Kevin De Bruyne nu al een nationale held is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bruine mensen bezorgen België een wereldtitel.... Vlaams belang onder de kiesdrempel?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be