namaste forum tijgers met scherp geslepen hoektanden,
Zo vreemd is deze provocerende uitlating van Le Pen niet echt, als ik het bekijk vanuit de biotopen analyse van een levende, dynamische multiraciale mensapen maatschappij. Denk hier zelf serieus over na,
kijk hieronder, de wetenschap van de studie van apen gedrag, java apen:
Ethologie
BPRC Ethologie Java apen
Ethologie, de studie van diergedrag
Ethologie is de studie van diergedrag. Gedrag van dieren omvat hun motorische activiteiten, variërend van subtiele gedragingen als oogknipperen tot opvallende gedragingen als paringen. Diergedrag bepaalt de interactie van een individu met zijn omgeving. De kan onderverdeeld worden in de ecologische omgeving, te weten roofdieren en voedsel, en de sociale omgeving, bestaande uit soortgenoten en eventuele andere soorten. Gedrag is het gevolg van de genetische aanleg van een dier, bepaald door selectiedrukken in eerdere generaties, in combinatie met wat het tijdens zijn ontwikkeling geleerd heeft en de huidige situatie waar het zich in bevindt. Gedrag van apen is doorgaans flexibel, en toegespitst op de huidige situatie.
http://www.bprc.nl/nl/ethologie/
Nou, ik moet toegeven jonges dat heel veel zwarte en bruine hindoes/hindoestanen die ik leerde kennen zich feitelijk letterlijk gedragen als laag intelligente mensapen, zgn 5D koelie apen. Ik moet dit eens goed documenteren. In het algemeen denk ik nu gewoon van, als je stelt
Evolutie is absoluut waar (true v honderd procent) dan zijn wij, allemaal gewoon te ver doorgeevolueerde mensapen (incl blanken, incl Le Pen, incl mij), met te grote hersenen en te grote geslachtsorganen. Viola, denk door en je begrijpt alles. Proficiat dus, je proffie diploma kan je nu op halen bij Wieroe de slimme Hindoe kat uit delft kennisstad, wel druk kosten betalen he, een kg pak Duits nazi kattenvoer uit 1940.
denk hieraan, dan zie je dat verschijnsel RE Le Pen, gewoon een soort politiek/maatschappelijk natuurwet is in evolutionaire zin, zie polybius theorieen in dit hoofdstuk uit een van mijn werken:
WEBpublication BOOK WART0141 / EPAGE 32 of 92
Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid
Hindu nazism (Hindoe nazisme)
2.0. Breinfase 2:
Oplossen van de oplossingen
2.6. Machtscyclus Polybius
Offeraar Dewanand
Offercode WART0141
Offerdatum 16 juni 2006
Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: Een Dynamisch Vreemdelingenbeleid. Hindu nazism
In het boek van een befaamde Nederlandse filosoof, drs. J. -Ph. van der Zwaluw, getiteld "Het grote geheim, een filosofische kijk op de geschiedenis", uit 1990, wordt de machtstheoretische cyclus van de Griek Polybius beschreven. Ik heb het hele verhaal van Zwaluw na bestudering omgezet in onderstaand stroomschema.
http://www.dewanand.com/dynamisch32.htm