![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch een hint: "Op nationaal vlak worden de criminele activiteiten voornamelijk in Brussel en Antwerpen (ongeveer elk 17%) opgezet. Charleroi heeft eveneens in grote mate te maken met criminele activiteiten die door de criminele organisaties worden opgezet. Daarna volgen Luik, Hasselt, Tongeren, Bergen en Dendermonde." http://www.dsb-spc.be/doc/pdf/RAP_Cr...080804_def.pdf Maar dit allemaal terzijde, uiteraard. ;-) |
Ah, gerechtelijk arrondissement dendermonde. Maar dat is groot hé, daar vallen zelfs delen van de antwerpse haven onder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(niet dat die andere beweringen juist zijn natuurlijk, quote die reacties van mij dan maar eens!) |
Citaat:
|
Lachwekkende draad seg. Hoeveel keer is Dixie in zn hemd gezet. Impactfactor down to zero. En nog blind ook.
Hij vraagt specifiek naar feiten en daarna klaagt ie dat Jij anti-semiet bent. Slechte verliezer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar "antisemiet" of "jodenhater" is een serieuze beschuldiging, zeker als ze keer op keer op keer wordt geuit! En vermits het niet waar is, is het dus pure laster. Ook die volgehouden leugen dat ik een dubbelnick ben, vind ik behoorlijk lasterlijk. Probleem is dat sommige beïnvloedbare types al snel denken: "waar rook is, is vuur". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be