Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Wat een zeiksmoel is die De Wever toch !!!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203709)

4x10E6 17 juni 2014 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7200951)
Kompany heeft een Vlaamse mama hoor Ifalco. vandaar dat het zo'n slim bazeke is.

.. u schijnt aan te willen geven dat er een oorzakelijk verband zou bestaan tussen de taal die de moeder spreekt en de intelligentie van haar kroost .. sta mij toe : stierenstront ..

schietboog 17 juni 2014 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7200956)
.. u schijnt aan te willen geven dat er een oorzakelijk verband zou bestaan tussen de taal die de moeder spreekt en de intelligentie van haar kroost .. sta mij toe : stierenstront ..

Ongelofelijk !
Ik ben het eens met U !

4x10E6 17 juni 2014 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 7200952)
Als er 49% naar het voetbal kijkt is er 51% die niet kijkt!

.. ha die Pé .. naast de bal zoals gewoonlijk .. u bedoelt wellicht 51% die niet naar het voetbal kijkt .. van die 51% die niet naar het voetbal kijkt zijn er wellicht een niet gering percentage die wel kijken .. weliswaar niet naar het voetbal .. maar bijvoorbeeld naar blote tetten .. dit laatste raad ik u bij deze overigens sterk aan ..

ilfalco 17 juni 2014 18:43

Mensen zeggen dat er veel vlaggen hangen.... ook al door de massale mediaindcotrinatie en totale hype. Maar uiteindelijk gaat het over een kleine minderheid. In mijn buurt in oost VL is het wat meer maar ik ben van oorsprong van prov antwerpen en daar zie ik sommige vlaamse wijken in de klein brabant helemaal geen vlaggen. En voor de meesten met hun jupilervlaggen zit er helemaal geen politieke boodschap achter maar is het gewoon een uiting dat ze nood hebben aan brood en spelen.

Die spiegelkappen zijn al helemaal idioot. Zelfs al was ik belgicist en voetbalfan je gaat toch niet met een mooie wagen en zo van die marginale prullen rondrijden.

Maar de meesten die daar mee rond rijden zijn marginaal en hebben geen mooie wagen.

4x10E6 17 juni 2014 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schietboog (Bericht 7200957)
Ongelofelijk !
Ik ben het eens met U!

.. et en majuscule en plus .. weinigen beseffen het .. maar allen zijn we virmiljoen .. complexloos God ..

HRobin 17 juni 2014 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 7200947)
Ik ben fan van geen enkele voetballer. Geef mij maar wielrenners. Doen veel meer voor hun sport( voetbals is overigens geen sport). En je denkt tenminste niet dat je naar een Afrikaanse ploeg zit te kijken op het WK.:lol:

Op zich met mensen uit kolonies heb ik nog het minste problemen.
Daar heb je hoe summier og wel een band.

Maar zo van die vreemde voetballers die kiezen uit 10 nationale ploegen naar gelang het hun carrière uitkomt...

Klopt, zoals het uitproberen van diverse chemische producten zodat ze beter kunnen presteren :lol:

stuyckp 17 juni 2014 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7200959)
.. ha die Pé .. naast de bal zoals gewoonlijk .. u bedoelt wellicht 51% die niet naar het voetbal kijkt .. van die 51% die niet naar het voetbal kijkt zijn er wellicht een niet gering percentage die wel kijken .. weliswaar niet naar het voetbal .. maar bijvoorbeeld naar blote tetten .. dit laatste raad ik u bij deze overigens sterk aan ..

Die arme sostalisten toch.
Begrijpend lezen, zelfs als je zinnetjes gebruikt die hen op het lijf geschreven zijn ;-), dan snappen ze het nog niet.

circe 17 juni 2014 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7200956)

waar haalt U het begrip "taal"?

Weyland 17 juni 2014 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7200861)
Ik zie op twitter dat het nog 0-0 is.

Lichte erectie alvast bij BDW

Slappe lul en blauwe ballen inmiddels.

4x10E6 17 juni 2014 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 7200965)
Die arme sostalisten toch.
Begrijpend lezen, zelfs als je zinnetjes gebruikt die hen op het lijf geschreven zijn ;-), dan snappen ze het nog niet.

.. ha die Pé .. begrijpend lezen, zei u .. bizar ik meende eerder een geval van correct formuleren aan de kaak te willen stellen .. wellicht begreep u mij verkeerd bij het lezen .. mijn aanbeveling blote tetten te gaan bekijken geldt onverminderd en onverwijld ..

4x10E6 17 juni 2014 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7200973)
waar haalt U het begrip "taal"?

.. excuus .. met vlaamse moeder had u de etne voor ogen en niet de taal .. ja ?

Eberhard Leclerc 17 juni 2014 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weyland (Bericht 7200975)
Slappe lul en blauwe ballen inmiddels.

Bart baalt.

Dit krijgt hij morgen op de Franse les in de Wetstraat wel even te horen van de Don.

schietboog 17 juni 2014 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7200962)
.. et en majuscule en plus .. weinigen beseffen het .. maar allen zijn we virmiljoen .. complexloos God ..

Ik moet U ontgoochelen, maar die "U" gebruik ik voor iedereen hier op dit forum.

circe 17 juni 2014 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7200985)
.. excuus .. met vlaamse moeder had u de etne voor ogen en niet de taal .. ja ?

opvoeding en etnie? nog nooit van gehoord?

quercus 17 juni 2014 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7200541)
Altijd moet dat ventje kunnen opvallen :

http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK...m-18-uur.dhtml

Ha zo! Dus De Wever had zijn vergadering moeten verplaatsen omwille van de Rode Zeikerds? Wel, ik heb ook niet gekeken. Desondanks heb ik om 19.00 uur op TV1 een eeuwigheid moeten wachten op het gewone nieuws omdat er eerst eindeloos gemekkerd werd over dat idiote voetbal.

hamac 17 juni 2014 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7200836)
Bart De Wever is een meesterlijk politiek manipulator. Hij gaat aan zijn partijtop zijn voornemen verkopen om het eerste punt van de N-VA statuten te wijzigen terwijl de Rode Duivels scoren op TV. Deze avond beslist de N-VA partijtop om een statutenwijziging voor te stellen aan het ledencongres.

Een goeie. :-)

Vigilant 17 juni 2014 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7201024)
Ha zo! Dus De Wever had zijn vergadering moeten verplaatsen omwille van de Rode Zeikerds? Wel, ik heb ook niet gekeken. Desondanks heb ik om 19.00 uur op TV1 een eeuwigheid moeten wachten op het gewone nieuws omdat er eerst eindeloos gemekkerd werd over dat idiote voetbal.

Eindeloos gemekker en uiteraard typisch voor de rooie sossenzender, zelfs bij een voetbalmatch vervelen ze de kijker met hun broodnodige portie kopvodden. Alsof Martine et co dagdagelijks socializet met geniqaabten.

Henri1 17 juni 2014 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant (Bericht 7201037)
Eindeloos gemekker en uiteraard typisch voor de rooie sossenzender, zelfs bij een voetbalmatch vervelen ze de kijker met hun broodnodige portie kopvodden. Alsof Martine et co dagdagelijks socializet met geniqaabten.

Rooie sossenzender ?

Raar dat er zoveel van de rooie sossenzender gepensioneerden N-VA mandaten bekleden.......

IanVD 17 juni 2014 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7201042)
Rooie sossenzender ?

Raar dat er zoveel van de rooie sossenzender gepensioneerden N-VA mandaten bekleden.......

"Wie jong is en niet links heeft geen hart, wie oud is en niet rechts heeft geen verstand" Daarom dat het de gepensioneerden zijn. :lol:

Henri1 17 juni 2014 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rode kip zonder kop (Bericht 7201058)
Na enkele jaren hebben ze het meestal begrepen.

Uw tijd komt ook nog.

Tegen die tijd is die partij al 3 keer gestorven en van naam veranderd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be