![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben het eens met U ! |
Citaat:
|
Mensen zeggen dat er veel vlaggen hangen.... ook al door de massale mediaindcotrinatie en totale hype. Maar uiteindelijk gaat het over een kleine minderheid. In mijn buurt in oost VL is het wat meer maar ik ben van oorsprong van prov antwerpen en daar zie ik sommige vlaamse wijken in de klein brabant helemaal geen vlaggen. En voor de meesten met hun jupilervlaggen zit er helemaal geen politieke boodschap achter maar is het gewoon een uiting dat ze nood hebben aan brood en spelen.
Die spiegelkappen zijn al helemaal idioot. Zelfs al was ik belgicist en voetbalfan je gaat toch niet met een mooie wagen en zo van die marginale prullen rondrijden. Maar de meesten die daar mee rond rijden zijn marginaal en hebben geen mooie wagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Begrijpend lezen, zelfs als je zinnetjes gebruikt die hen op het lijf geschreven zijn ;-), dan snappen ze het nog niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit krijgt hij morgen op de Franse les in de Wetstraat wel even te horen van de Don. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Raar dat er zoveel van de rooie sossenzender gepensioneerden N-VA mandaten bekleden....... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be