![]() |
Citaat:
En zo is dat. ![]() |
Citaat:
En varkens kunnen vliegen. Citaat:
|
Citaat:
Behalve als het oorlog is, dan worden ze gewoon afgeschoten. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan het werk: een fundamentalist die een prentje van een andere fundamentalist post.
|
Citaat:
|
Besiyata Dishmaya is an Aramaic/Hebrew phrase, meaning "with the help of Heaven". The acronym BS"D has become a Jewish term amongst several orthodox religious denominations, reproduced at the top of every written document (beginnings of correspondences, letters, notes, etc.) as a reminder to them that all comes from God, including the following content and to contextualize what's really important in the text, that without God's help we can do nothing successfully.
http://en.wikipedia.org/wiki/Besiyata_Dishmaya Beetje zoals andere fundi's altijd Insha'Allah bij elke mening die ze vormen zetten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Vergissen is menselijk. Maar als er constant raketten van 1 land naar het andere geschoten worden, dan is het oorlog. |
Citaat:
Als je met "territoriaal conflict" bedoelt dat de arabieren Israel willen vernietigen dan heb je gelijk. |
Citaat:
Nee, het is dat jullie het maar niet schijnen te snappen dat ik het waarschijnlijk nog heel wat keren zal moeten gaan posten. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet op een trip om alle arabieren te vermoorden. Andersom wel. Dus ik ben wel beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En de echte reden waarom we niet lezen dat er een Israëli kindje is gestorven door een Qassam is omdat allah partij trekt, en die raketten laat afwijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be