Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Eindelijk de waarheid over cannabis: gevaarlijke rotzooi. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207722)

geertvdb 18 oktober 2014 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7366622)
Ik wil helemaal niet blowen, als ik dat echt wil kan ik gerust even over- en weer naar Antwerpen om dat te kopen.
Wat me wel een beetje tegen de borst stuit is dat u iedereen die positieve mogelijkheden ziet in legalisatie van deze plant op een vrij negatieve manier gaat afschilderen.
Nochtans zou iedereen die een beetje begaan is met de bevolking het enkel toejuichen dat er nieuwe producten op de markt komen die de economie voorthelpen. Mss bent u één van die personen die denkt dat besparen en belasten gaat leiden tot een geweldige verbetering, ik ben één van die mensen die inzien dat we de Vlaamse economie niet meer kunnen helpen zonder nieuwe producten en banen.
Nu stappen zetten en de teelt legaliseren kan voldoende geld en banen opleveren. En banen die er voor de Vlaamse bevolking zijn, werkzoekenden uit andere Europese landen zouden in hun land mss strafbaar zijn als ze in de Vlaamse legale cannabisteelt werken.;-)

Nogmaals, bekijk de cijfers en zie eens wat die centen kunnen doen voor dit land...

Drugs telen om de werkgelegenheid te stimuleren? Nee echt? Cannabis is een gif. Buiten het opwekken van een roes heeft het geen enkele voedingswaarde. En sommige mensen worden er kirrewiet van. En dat gaat volgens u de economie redden?
Ik zou stoppen met blowen. Echt. Nogmaals een goede raad uit de grond van mijn hart.

geertvdb 18 oktober 2014 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7366841)
Plots problemen met onsamenhangendheid?

Het is niet dat ik er wakker van lig, maar zichzelf tegenspreken in een korte tekst, mijn logisch verstand komt dan toch in opstand.

manta 18 oktober 2014 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7366847)
Drugs telen om de werkgelegenheid te stimuleren? Nee echt? Cannabis is een gif. Buiten het opwekken van een roes heeft het geen enkele voedingswaarde. En sommige mensen worden er kirrewiet van. En dat gaat volgens u de economie redden?
Ik zou stoppen met blowen. Echt. Nogmaals een goede raad uit de grond van mijn hart.

En wat is nu weer de reden dat het wereldwijd doorbreekt in de medische sector?

Juist. Omdat het veel geneeskrachtige eigenschappen heeft.
Net daarom is er veel vrijheid nodig om die eigenschappen te bestuderen.

Drugs telen om de economie te redden zou er idd over zijn, daarom zou het legaliseren van kruidenteelt een oplossing zijn.
Zeg nu zelf, kamille staat in vele tuintjes en toch heeft het plantje een geestesveranderende werking, je wordt er kalm van.
Moet dat dan ook verboden worden?

Lance 18 oktober 2014 17:51

Over dit thema was alles al gezegd, we kunnen de boeken toe doen:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 7323068)
De taak van de overheid dient niet te zijn : de controle of ik als consument van die zuivere wiet geneigd ben om voor mezelf te beslissen dat ik dat spul te weken leg in wc-eend alvorens dat op te smoren.

fred vanhove 18 oktober 2014 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7366838)
Maar het is toch een onsamenhangende tekst, niet?

Zou het kunnen dat jij iets neemt dat we niet mogen weten??:-o:-)Dan lijkt alles nogal snel onsamenhangend te zijn.

Lance 18 oktober 2014 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7366907)
Zou het kunnen dat jij iets neemt dat we niet mogen weten??:-o:-)Dan lijkt alles nogal snel onsamenhangend te zijn.

He's addicted to love! :D

fred vanhove 18 oktober 2014 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7366847)

Is dat zo ? Zijn niet alle medicijnen dat dan ?

manta 18 oktober 2014 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7366875)
Over dit thema was alles al gezegd, we kunnen de boeken toe doen:

Hé, toch nog een boekje voor de Nederlanders...
Mss kunnen ze de Nederlandse politiekers blij maken door in Vlaanderen te telen en de Nederlandse coffeeshops het hier legaal te laten aankopen.
Niet vergeten dat ze in coffeeshops winst maken (en belastingen betalen) op een product dat ze officieel niet kunnen aankopen ...

manta 18 oktober 2014 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7366848)
Het is niet dat ik er wakker van lig, maar zichzelf tegenspreken in een korte tekst, mijn logisch verstand komt dan toch in opstand.

Met wat spreek ik me tegen?

Lance 18 oktober 2014 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7366930)

Uw bizarre schermafbeelding? Graag een woordje uitleg hierover...

geertvdb 18 oktober 2014 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7366930)

Ga nog eens even terug, ik heb het u toch al uitvoerig uitgelegd.

geertvdb 18 oktober 2014 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7366866)
En wat is nu weer de reden dat het wereldwijd doorbreekt in de medische sector?

Juist. Omdat het veel geneeskrachtige eigenschappen heeft.
Net daarom is er veel vrijheid nodig om die eigenschappen te bestuderen.

Drugs telen om de economie te redden zou er idd over zijn, daarom zou het legaliseren van kruidenteelt een oplossing zijn.
Zeg nu zelf, kamille staat in vele tuintjes en toch heeft het plantje een geestesveranderende werking, je wordt er kalm van.
Moet dat dan ook verboden worden?

Maar alstublieft! Cannabis geneeskrachtig? Welke ziekte geneest Cannabis?

Lance 18 oktober 2014 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7366970)

'De luien tyfus'.

fred vanhove 18 oktober 2014 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7366970)

Noem me buiten peniciline eens een paar medicijnen die effectief genezen ? Het gros der medicijnen zijn hulpmiddelen met een verzachtend en of ondersteunend effect ....

geertvdb 19 oktober 2014 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7367074)
Noem me buiten peniciline eens een paar medicijnen die effectief genezen ? Het gros der medicijnen zijn hulpmiddelen met een verzachtend en of ondersteunend effect ....

Allez, tiens, nu gebruikt u het woord medicijn. De quote waar ik op reageerde was nochtans: Omdat het (cannabis) veel geneeskrachtige eigenschappen heeft.

Ik zal u eens iets straf zeggen: het merendeel van de medicatie in de apotheker heeft zelf geen enkel effect. Niet genezend of 'verzachtend en of ondersteunend effect '.
Maar dat is niet ter zake.

Welke geneeskrachtige eigenschappen heeft cannabis? Ik krijg hier nooit antwoorden op mijn vragen.

fred vanhove 19 oktober 2014 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7367466)
Allez, tiens, nu gebruikt u het woord medicijn. De quote waar ik op reageerde was nochtans: Omdat het (cannabis) veel geneeskrachtige eigenschappen heeft.

Ik zal u eens iets straf zeggen: het merendeel van de medicatie in de apotheker heeft zelf geen enkel effect. Niet genezend of 'verzachtend en of ondersteunend effect '.

Welke geneeskrachtige eigenschappen heeft cannabis? Ik krijg hier nooit antwoorden op mijn vragen.

Medicinale cannabis wordt voorgeschreven voor allerhande aandoeningen.
Als je er interesse in hebt zoek je dat zelf maar op......je moet niet altijd aan anderen vragen omdat in je plaats te doen .....

fred vanhove 19 oktober 2014 06:55

Citaat:

In de kleuterschool zullen ze dat wel straf vinden...Op een Maatschappelijk forum over drugs is dat al iets minder straf.

Peche 19 oktober 2014 07:58

Het kan kanker genezen en glucoma. Ook als zalf genezen wonden sneller en minder litekens. Feiten

Universalia 19 oktober 2014 08:10

Citaat:

Ik vroeg dat eens aan mijn arts en die wist te vertellen dat er maar bitter weinig medicatie was waar die rommel in verwerkt zou zitten. Zo zie je maar. 8O

manta 19 oktober 2014 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lance (Bericht 7366932)
Uw bizarre schermafbeelding? Graag een woordje uitleg hierover...

Waar spreekt mijn schermafbeelding iets tegen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be