![]() |
Citaat:
Ik zou stoppen met blowen. Echt. Nogmaals een goede raad uit de grond van mijn hart. |
Citaat:
|
Citaat:
Juist. Omdat het veel geneeskrachtige eigenschappen heeft. Net daarom is er veel vrijheid nodig om die eigenschappen te bestuderen. Drugs telen om de economie te redden zou er idd over zijn, daarom zou het legaliseren van kruidenteelt een oplossing zijn. Zeg nu zelf, kamille staat in vele tuintjes en toch heeft het plantje een geestesveranderende werking, je wordt er kalm van. Moet dat dan ook verboden worden? |
Over dit thema was alles al gezegd, we kunnen de boeken toe doen:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mss kunnen ze de Nederlandse politiekers blij maken door in Vlaanderen te telen en de Nederlandse coffeeshops het hier legaal te laten aankopen. Niet vergeten dat ze in coffeeshops winst maken (en belastingen betalen) op een product dat ze officieel niet kunnen aankopen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal u eens iets straf zeggen: het merendeel van de medicatie in de apotheker heeft zelf geen enkel effect. Niet genezend of 'verzachtend en of ondersteunend effect '. Maar dat is niet ter zake. Welke geneeskrachtige eigenschappen heeft cannabis? Ik krijg hier nooit antwoorden op mijn vragen. |
Citaat:
Als je er interesse in hebt zoek je dat zelf maar op......je moet niet altijd aan anderen vragen omdat in je plaats te doen ..... |
Citaat:
|
Het kan kanker genezen en glucoma. Ook als zalf genezen wonden sneller en minder litekens. Feiten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be