![]() |
Ik heb ondertussen ook het boek gelezen : "Bullshit management". Alles is zo herkenbaar. In de fabel van de mier voel ik me de mier. :-(
http://www.youtube.com/watch?v=3VeW1MDmEy4 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op die manier hebben wij een plaatselijke "streber" directeur die over lijken ging, maar zelf fictieve facturen door een bevriende directeur, voor herstellingen van machines liet opstellen, voor wat ik kon bewijzen dat die nooit waren uitgevoerd , rond de 500.000 €, en de winst onder hun 2 te verdelen, voor altijd uit het bedrijf laten verwijderen. Wat een bestuur en aandeelhouders niet kunnen verdragen is dat ze bedrogen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Veel tijd moet daar niet aan besteed worden. Als je iets opvangt even na checken en als je dan zoals hij, internationaal ook al mensen van andere zetels tegen het hoofd hebt gestoten, is het einde oefening voor hem. |
Citaat:
Maar achteraf bekeken was het wel een goede stap, veel beter dan het management te laten verder prutsen en er een maagzweer van krijgen. |
Citaat:
Elke vorm van discriminatie en racisme is ontstaan uit toeval en groepspatronen. Het is fout om te denken dat dat beredeneerd is ontstaan. Misbruikt: dat wel! Zoals alle natuurlijk dingen. Met andere woorden: je kan niet libertariërs gaan aanvallen tezelfdertijd geloven in een vrije opvoeding. tenzij je jezelf wil voorliegen, zoals 99% van de bevolking. Balans, balans, balans. De rest is sprookje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of zijn de beleidsmakers competente bedriegers? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En als je dat niet kan: ontslag nemen en ergens anders proberen om wel respect op te brengen voor je werkgever. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be