![]() |
Citaat:
http://www.gva.be/cnt/dmf20141215_01...ver-te-vliegen |
En morgen braaf gaan werken en de stakers hun namen zullen nu al wel gekend zijn. Als er dankzij hun stakingen banen gaan moeten sneuvelen zullen ze dan ook wel op de eerste rij staan. Want reorganisatie = geen vakbond bescherming en dan gaan die er eerst uit :D
|
Citaat:
het zal op het sociaal overleg zijn, waar de vakbonden en de werkgevers zullen toegevingen moeten doen, waar er eventueel iets zal gebeuren. Maar ik vrees dat de vakbonden vandaag geen al te goede beurt hebben gemaakt, als ik de eerste cijfers bekijk. |
Citaat:
Maar u doet vanuit uw zetel wel alsof u weet. Wat er in Vlaanderen aan de hand is. En daar moet ik dan eens hartelijk mee lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Allee, hij probeert ons dat wijs te maken. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet er nog zand zijn ? |
Citaat:
uiteraard is er veel overlast, de treinen rijden niet en er staan hier en daar wat stakingsposten. Maar dat zegt niet veel over het succes van de staking zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij diegene die staken spelen er ook andere redenen mee. Zo zijn er ook die staken voor een vrije dag te hebben omdat door de staking hun kinderen geen opvang hebben. |
Citaat:
![]() upload gifs |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weer een typische jaloerse uitspraak van iemand met een IQ van een koe : een dikke wagen dus hij is een rijkaard? Genoeg werkmensen rijden met veel duurdere wagens dan zo een BMW 6. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be