![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En heeft Uzelf al veel last gehad van de veiligheidsgaten? Ik alleszins nog niet... (maar ik zal die gaten op voorhand rieken:-) ...). |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://www.flashpeak.com/sbrowser/ (slimbrowser: werkt in diverse talen, oa Nederlands)... Enorm veel mogelijkheden (volgens mij althans; pop-upkillers enz.). De aanwezige spyware is gemakkelijk te verwijderen. Wat ook een aanrader is om problemen te voorkomen: winpatrol.com. |
Citaat:
|
Mozilla forever !!
|
Ha, er is weer eens een oud topic vanonder het stof gehaald.
Na een kort Opera-intermezzo ben ik terug bij Firefox. Groot gelijk, dus. |
Citaat:
Ik WEET dat deze post een paar jaar oud is. Dat is juist de mop |
Wat google zou kunnen bereiken is het zetten van een nieuwe standaard. Als ook google een gratis browser aanbied, met betaalde extra's, in de bekende google stijl, dan zouden computerleveranciers er toe over kunnen gaan om je geen browser bij te leveren of een simpele gratis browser waarmee je je eigen favoriet kan downloaden. Hoewel ik IE best prettig vind werken zou ik het op die manier openbreken van de markt alleen maar toejuichen. Met besturingssystemen zie je ook dat linux langzaam terrein wint, als het browserproject slaagt zou ook op dat vlak google microsoft een klap kunnen toebrengen.
|
Citaat:
Er zullen teveel add-ons opstaan die de 2.0.0.6 nog niet ondersteunt. Maar ie Googlebrowser zou ik eventueel wel eens willen testen, is er al ergens een beta versie beschikbaar, of is er nog helemaal geen sprake van een Googlebrowser? |
Citaat:
|
Wat ingewikkeld allemaal! :-(
Op mijn pc staat HP 1940....8-) |
Ik gebruik zowel IE, Firefox als Opera. 't Zal wel gaan zeker?
|
Mozilla Firefox als browser / Thunderbird als emailprogramma / sinds dit weekeinde met mijn nieuwe computer gebruik ik als operatingsystem Linux / Ubuntu (ipv Windows XP / Microsoft suxs....) / met linux veel veiliger ; geen virussen bv
|
Citaat:
|
iemand al (de naar verluidt vreselijk slechte) beta van Safari van Apple voor Windows gebruikt?
ik gebruik Safari zelden. hier ook meestal Firefox, zelfs op de Mac |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be