![]() |
Citaat:
Maar deze onderzoeken werpen wel een realistisch licht op de anders zo clichématige berichtgeving(beeldvorming) die de gemiddelde consument te verteren krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
Stoned achter het stuur is dus veiliger ?? of probeert men zich goed te praten ?? Alles is blijkbaar goed om het legaliseren van die troep ?? Stoned of dronken achter het stuur , ik ga voor ABSOLUTE 0-tolerantie !! En anders rijbewijs inleveren !! Wil je het terug ?? Eerst 100% nuchter zijn , medisch bewezen , daarna terug rijles volgen & rijexamen doen !! |
Citaat:
|
Ik reageer inderdaad bruut , sommige vinden ALLE reden goedgenoeg
om bepaalde te willen legaliseren , wetend dat het nutteloos of fout is !! Trouwens , als iets illegaal is , en en je raakt ervan onder invloed , en je maakt/veroorzaakt een (dodelijk) ongeval .... |
Citaat:
|
Citaat:
Als gij blijft kappen op alcohol kan ik niet anders hé. |
Citaat:
Stel dat het terug illegaal wordt , vele gaan niet gelukkig zijn !! Trouwens , wanneer iets legaal is , sommige gaan het toch nog illegaal produceren , daar ze de BTW & belastingen willen ontwijken !! In herhaling: blow & bezuip je keer op keer , maar blijf dan weg van het verkeer !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik lees sarcasme in uw antwoord , en anders ben ik ernaast !!
|
Citaat:
|
Nee nee dat verbod is er omdat ze de mensen niets gunnen en een norse Vlaming zijn kiesgedrag gemakkelijker te beïnvloeden is dan een goedlachse Vlaming.
Het verbod is er in de eerste plaats gekomen op basis van racisme. Het maakte blanke vrouwen losser en ze zochten er contacten mee op in de zwarte gemeenschap. Plots was het "the devils crop" en reefer madness brook uit.... de conservativiteit voorbij. |
Citaat:
|
Alhoewel ik voor legalisatie van cannabis ben ga ik wel akkoord met Cookie Monster: alcohol, noch weed, noch andere drugs horen in het verkeer. Daar mag voor mij gerust een nul tolerantie op geplakt worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef ook toe dat ik mijn eigen inzicht heb op deze zaken !! Ookal heb ik geen rijbewijs , ik heb al vele ongevallen gezien , en de gevolgen ervan , al dan niet of ze onder invloed waren !! Wij woonden destijds op zo'n 300 meter van een "moord"-kruispunt !! Ook drugsdoden (ja , ik praat dan over coke , heroïne , e.d.) ; ooit een meisje gekend , evenoud als ik , op haar 16 , 2 HOT 4 U , ze is nu al ondertussen 13 jaar miss-graveyard !! Maar ok , dit heeft dan niets met wegverkeer te maken !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be