Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Zwemmen in Burkini toegelaten bij Center- en Sunparks. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=214947)

Leica 26 februari 2015 17:35

Mij zullen ze daar alvast nooit meer zien!:twisted:

Another Jack 26 februari 2015 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7556395)

Ik ben er zeker van dat ze dat ingecalculeerd hebben.

Zipper 26 februari 2015 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leica (Bericht 7556395)

mij ook niet, maar er zal altijd wel een grote groep zijn die erin toegeeft, en op die manier dat soort achterlijkheid legitimeert.

Leica 26 februari 2015 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7556396)

Maakt me niet uit of ze dit reeds ingecalculeerd hebben of niet.
Trouwens, ik ging er toch al nooit.

reservespeler 26 februari 2015 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7556386)
gij gore vuile vetzak !!!

Dat was maar een grapje hé. :lol:

reservespeler 26 februari 2015 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7556391)
Inderdaad, dat zijn gewoon uw zaken niet.

Toch wel.
Toegeven aan zo'n zaken zorgt ervoor dat de zandbakspelers steeds meer en meer gaan eisen.

circe 26 februari 2015 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7556398)
mij ook niet, maar er zal altijd wel een grote groep zijn die erin toegeeft, en op die manier dat soort achterlijkheid legitimeert.

dat is inderdaad nog het ergste. De "vooruitstrevende" belg die het allemaal niet zo erg vindt. Tot hij ontdekt dat zijn dochter toch ook beter met zo'n burkini kan gaan zwemmen omdat ze dan minder wordt lastig gevallen.

En ja, dan doen ze dat toch ook gewoon... lekker vernieuwend.

circe 26 februari 2015 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7556396)

't is te hopen voor hen dat al die muzelmaanse families met 7 kinderen dan maar beslissen om hun verlof niet in Marokko maar in Sunparks te komen doorbrengen hé.

Zucht 26 februari 2015 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7556384)
je mag t samenvatten, radio is niks voor mij

Hij zegt dat een proper gewassen burkini, die je net voor het zwemmen aantrekt, niet minder hygiënisch is dan een proper gewassen zwembroek die je net voor het zwemmen aantrekt.
Over eventuele verschillen tussen iets minder propere burkinis en zwembroeken werd wijselijk gezwegen.
En over het eventueel ondergoed dat nog onder zo'n burkini gedragen kan worden werd uiteraard helemaal niets gezegd.

Anna List 26 februari 2015 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7556402)
Dat was maar een grapje hé. :lol:

jaja...

och jongen, ge moet ze mij niet leren kennen, ik haal ze er gewoon van ver uit, die vetzakken die niet douchen !

Nietzsche 26 februari 2015 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7556389)
ja, laten we vooral niet ingaan tegen obscure middeleeuwse gebruiken

1: Wat is er precies zo "middeleeuws" aan een boerka?

2: Is er per definitie iets mis met middeleeuwse zaken? je bent ook tegen historische musea,s?

Anna List 26 februari 2015 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7556403)
Toch wel.
Toegeven aan zo'n zaken zorgt ervoor dat de zandbakspelers steeds meer en meer gaan eisen.

gezonde bedrijven passen zich aan de nieuwe demografische realiteit aan.

het is niet de taak van bedrijven om aan politiek te doen, als je iemand iets wil verwijten, dan de kiezer en/of de politieke partijen.

Anna List 26 februari 2015 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7556427)
Hij zegt dat een proper gewassen burkini, die je net voor het zwemmen aantrekt, niet minder hygiënisch is dan een proper gewassen zwembroek die je net voor het zwemmen aantrekt.
Over eventuele verschillen tussen iets minder propere burkinis en zwembroeken werd wijselijk gezwegen.
En over het eventueel ondergoed dat nog onder zo'n burkini gedragen kan worden werd uiteraard helemaal niets gezegd.

ik mag daar eigenlijk helemaal niet over nadenken, of ik durf morgen weer niet meer in t zwembad. :s

circe 26 februari 2015 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7556436)
gezonde bedrijven passen zich aan de nieuwe demografische realiteit aan.

het is niet de taak van bedrijven om aan politiek te doen, als je iemand iets wil verwijten, dan de kiezer en/of de politieke partijen.

ze zijn dan wel heel snel, we zitten toch nog maar aan 6% muzelmensen (willen ze mij persé toch laten geloven), die dan nog eens hoofdzakelijk tijdens het verlof naar hun heimweelanden trekken. Als de niet-burkinidraagsters nu eens massaal wegblijven, wie gaat dan hun kosten dekken?

Anna List 26 februari 2015 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7556435)

2: Is er per definitie iets mis met middeleeuwse zaken? je bent ook tegen historische musea,s?

het is één artikeltje uit onze reeks 'uentermenschen koppensnellen' in naam van Allah. niet meer, niet minder ... Middeleeuws is eigenlijk een zwaar eufemisme ... zo erg waren die Middeleeuwen nu ook weer niet.

Anna List 26 februari 2015 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7556441)
ze zijn dan wel heel snel, we zitten toch nog maar aan 6% muzelmensen (willen ze mij persé toch laten geloven), die dan nog eens hoofdzakelijk tijdens het verlof naar hun heimweelanden trekken. Als de niet-burkinidraagsters nu eens massaal wegblijven, wie gaat dan hun kosten dekken?

ook dat is niet het werk van bedrijven maar van uw politici en media.

Nietzsche 26 februari 2015 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7556443)
het is één artikeltje uit onze reeks 'uentermenschen koppensnellen' in naam van Allah. niet meer, niet minder ... Middeleeuws is eigenlijk een zwaar eufemisme ... zo erg waren die Middeleeuwen nu ook weer niet.

Wat is dat nu weer voor onzin?

Pericles 26 februari 2015 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7556435)

Hopelijk trekken ze je tanden niet met de instrumenten die je soms in een dergelijk historisch museum kunt vinden .
Of is dat voor u geen probleem? :-D

Another Jack 26 februari 2015 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7556403)
Toch wel.

Toch niet.
Centerparcs voert het beleid zoals zij dat wensen.

Another Jack 26 februari 2015 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7556441)

Dat is het probleem van Centerparcs.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be