![]() |
Citaat:
Ik mis dat bij rechts zulke initiatieven. |
Citaat:
|
Citaat:
U vindt dat migratie in België positief is? Dat er geen groepvorming is op verscheidenen plaatsen en dat er geen gesloten gemeenschappen zijn? Geen groepen mensen die zichzelf absoluut geen Belg vinden na x generaties in België? Ik kan je er wel een aantal tonen in Brussel hoor. Je mag eens meekomen. Voor die mensen is migratie mislukt en dat mag aangekaart worden. We hebben daar gefaald. Die mensen voelen zich buitengesloten en idd lopen niet zo hoog op met de regering en vinden hun toestand uitzichtloos. Dat helpt niet tegen radicalisering. Is dat de enige oorzaak? Waarschijnlijk niet maar ander migratiebeleid had het mss wel kunnen voorkomen. Citaat:
Is dit soort racisme strafbaar? Neen. Zelfs het CGKR snapt dit. Citaat:
|
Citaat:
De politici op hun plaats zetten die mee op de huilkar zijn gesprongen daarentegen... |
Ikke stereotype??? Wie is er nu aan het zweven? Lol
Bon ik vond de reactie misplaats en heb hem het horen zeggen. BERBERS in het voornaam. Dat is een bom droppen en BDW wist goed waar hij aan toe was toen hij dat zei. Nu is er een nashock en lullen we erover en zijn we weer ff afgeleid. |
Hoge bomen vangen veel wind...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Concreet : hij is een week geleden door de raadkamer doorverwezen naar de correctionele rechtbank in een zaak van passieve corruptie met Sodexo. Twee dagen later tekende hij beroep aan wat uiteraard zijn recht is, de KIB moet zich nu uitspreken daarover. Justitie doet dus wel degelijk zijn werk... |
Citaat:
Verder heeft hij woord voor woord goed gewogen vooraleer ze over zijn lippen te hebben geschoven. Hij weet als geen andere wat de consequenties zouden kunnen geweest zijn. Omdat u geen weet hebt over cijfers meent u dan ook te mogen stellen dat anderen (die ze wel hebben) aan het veralgemenen zijn? Vervolgens gaat het niet over een hele bevolkingsgroep. Hij heeft niet gezegd dat ALLE berbers een stelletje criminelen zijn hé! Wat mij stoort aan de discussie, is dat er kennelijk niet is geluisterd (een werkwoord) naar wat BDW heeft gezegd (woord voor woord) en dat men zeer selectief is geweest in de beoordeling. Nogmaals een bewijs hoe een ronkende titel over een item plots een heel andere uitwerking krijgt! Droevig vind ik dat, zeer droevig. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe moet Bart De wever dan vermoeden dat hij een klacht bij de VN aan zijn been gaat krijgen als hij stelt dat de Berbers een vrij gesloten gemeenschap is...Een beetje serieus blijven aub. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als men nooit of te nimmer nog een bevolkingsgroep mag duiden omdat men het enkel over individuen mag hebben, dan mag men evenmin iets over vlamingen zeggen. "Vlamingen zijn racisten" wordt dan even strafbaar als "Berbers vormen een gesloten gemeenschap". "Walen zijn lui" is dan ook goed voor een veroordeling net zoals "vlamingen zijn harde werkers". En ja, ik geloof dat Yussuf al eens heeft gezegd dat "hollanders zijn gierig" dus een strafbare uiting is. Zullen we net als neger, eskimo, ook marokanen, vlamingen, walen, fransen, hollanders, nederlanders etc... dus �*lle meervouden van bevolkingsgroepen maar verbieden? Want men mag er toch niks over zeggen. het is niet omdat "vlamingen" bekend staan als hard werkers dat er geen luiwammessen tussenzitten natuurlijk. Dus : discriminatie en racisme! en binnenkort mogen we dan allemaal enkel nog zwijgen, knikken en in de goot lopen zoals het een goede dhimmie betaamt. Trouwens: wat heeft Dyabke hiermee te maken? Is dat manneke niet gewoon een Libanees? Waarom gaat hij zich dan partij stellen als berber? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook veel buitenlandse politici hebben in de pers gewag gemaakt van politieke intenties toen ze voorwerp waren van een aanklacht. Denk maar aan Berlusconi en DSK. Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be