![]() |
Citaat:
6 Maand gelee meegemaakt , 5 controleurs stappen in de bus , aan de volgende halte 3 mensen stappen op , de rest bleef staan !! De controleurs onderling hoorde ik lachen !! |
Citaat:
Een klein jaar geleden , 5 controleurs stappen op , ok , volgende halte , 3 klanten stappen op , de rest bleef staan , ik hoorde de controleurs onderling daarmee lachen !! |
Op bussen is er iets meer controle. Vooral eens die bussen buiten de stad zijn, kunt ge al eens controle verwachten.
|
Dit was binnen de stadsmuren , centrum :)
Heb toch al enkele malen controle gehad , bwa , ze doen maar !! Op de tram is heel zelden controle geweten , tot nu 1x !! |
Citaat:
Miami - betalend - check google San Francisco - betalend - check google En de rest heb ik nog niet eens gechecked, maar ook daar twijfel ik er niet aan dat je er met je klak naar smijt. |
Citaat:
Citaat:
Again, als die mensen niet willen betalen voor de kost van de lijn, dan is die lijn een verspilling van resources. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben op gebied van O.V. in het Antwerpse echt wel 'ervaringsdeskundige', ik heb al sinds mijn 12 jaar een abonnement op het net en maak er gemiddeld 200 dagen per jaar of meer gebruik van, dit voor diverse trajecten. Uiteraard weet ik niet wat u 'vol' noemt, het klopt inderdaad dat je op sommige lijnen - gelukkig maar - niet de ganse dag door als sardientjes opeen geperst zit, maar tijdens de spitsuren is dat wel bijna altijd het geval. Op de trajecten die ik neem, heb je echter buiten de spitsuren ook zelden een zitplaatsje en staat het gangpad behoorlijk vol volk. Ik heb het de jongste maanden al enkele keren meegemaakt dat ik in de premetro gewoon niet op het voertuig geraakte en het dus noodgedwongen moest laten verder rijden. Tussen 7.00 u en 9.00 u en tussen 15.30 u en 18.30 u zitten de meest frequente lijnen zeer vol, tijdens de schoolvakanties (zoals nu) weliswaar iets minder, maar nog behoorlijk. Misschien moet u zelf eens effectief tram of bus nemen, dan kan u de werkelijke situatie eindelijk eens goed inschatten. |
Citaat:
Citaat:
Echte ondersteuning voor jouw punt uiteraard. Hoe wordt die gefinancierd? Met een extra salestax. Staat die onder discussie? Jazeker. In februari nog is dat onderdeel geweest van stevige discussies en voorstellen tot aanpassing. Citaat:
Citaat:
Altijd fijn als je sommige van die steden net iets vaker dan één keer in een leven aandoet voor allerlei redenen :). Maar als een eenvoudige google-check al volstaat om jouw punt onderuit te halen, dan zegt dat meer over jouw punt (of het gebrek eraan) en jouw manier van manipulatie, dan van het gebruik van google an sich :). Come again :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be