![]() |
Citaat:
|
Luxe eten ?
Het eten waar ik meest van geniet, is eten in een behoorlijke keuken (dus bij iemand thuis of op fatsoenlijk restaurant) , maar dan uitgenodigd door een derde partij (die betaalt, voor alle duidelijkheid). Luxe eten, nu ernstig, dat is voor mij dat eten dat lang geleden is dat ik het nog eens proefde. . |
Cheesburgers van de Quick met enorme hoeveelheden mayonaise.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier in La Paz apprecieer is een Koreaans Restaurant. Die mensen verstaan na een paar jaar nog altijd bijna geen Spaans, maar koken wel lekker. Komen veel Aziaten op af. Altijd een goed teken. |
Citaat:
|
Veel lekkere dingen zijn al aan bod gekomen,
-Verse tonijn, dichtschroeien maar zeker niet garen, met wat look en zout -met het voorgaande ingrediënt een lekkere salade nicoise met kraakverse sla -vers afgesneden Pata Negra -langoustines op de houtgrill -Onglet �* l'échalotte, enkel in wallonië en N frankrijk maken ze die goed -zoals Nieuw Noors zei : Paëlla, eenvoudig maar eerlijk en superlekker -kreeft uit de oosterschelde, staat nog op het wenslijstje -zwaardvis, gebakken zoals tonijn, serveren met enkel groentes erbij ik moet stoppen nu, want ik begin te kwijlen. |
Citaat:
Men kan het ook leren, troost U. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
- Kalfszwezeriken - Veuve Cliquot - Chassagne-Montrachet 1er Cru 2001 - Benriach 1972 whisky - Beluga kaviaar |
Citaat:
De overheid wil afhankelijke burgers. Afhankelijkheid van het systeem is een belangrijke voorwaarde om burgers te kunnen controleren van a tot z. |
Citaat:
|
Rundsvlees
Bepaalde vissoorten (tong, kabeljauw) De meeste merkproducten Frisdrank Streekbier en merkpils Mango's Advocado's |
Citaat:
|
Citaat:
|
Suikervrije melkvrije pure chocolade. Koop ik nooit. Te duur. Ook geen gewone chocolade.
|
Alles wat door een ander is klaargemaakt. Restaurant, hotel, e.d. zijn voor mij pure geldverspilling en enkel als ik de Lotto zou winnen zou ik daar geld aan uitgeven. Maar de Lotto winnen is in mijn geval nogal moeilijk, aangezien ik niet meespeel.
|
Citaat:
Om nog maar om over uw vrouwensmaak te zwijgen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be