Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   1 miljoen Italianen manifesteren in Rome tegen de verdwazing (https://forum.politics.be/showthread.php?t=220186)

Zipper 22 juni 2015 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7709477)
Bs'd

Ja jong, ja. We zijn hier allemaal toevallig. Geloof maar uw theorietje van uwe junk. :rofl:

dat we hier zijn, is gewoon het resultaat van een wild nachtje.

Zipper 22 juni 2015 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7709514)
Bs'd

Waarom jij hier bent weet ik niet, maar ik ben hier om God te dienen.

En, betaalt hij goed ???

dalibor 22 juni 2015 18:23

Citaat:

Binnen de christelijke gemeenschap is het huwelijk een verbintenis van één man en één vrouw.
U zegt het: binnen de gristelijke gemeenschap. En die vormt een onderdeel van de burgerlijke gemeenschap. Die kan in alle vrijheid het kerkelijk huwelijk voorbehouden aan wie aan de kerkelijke voorwaarden voldoet. Eens ze hun wil gaan opleggen aan de burgerlijke maatschappij bedrijven ze een vorm van theocratie waar we echt geen nood aan hebben.

Rudy 22 juni 2015 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7707910)
Bs'd

In Rome zijn honderdduizenden mensen op straat gekomen om te protesteren tegen een samenlevingscontract voor homoseksuelen en onderricht daarover in het onderwijs. Italië is het laatste land in Europa waar koppels van hetzelfde geslacht geen wettelijke erkenning hebben. De centrum-linkse regering van Matteo Renzi heeft een wetsvoorstel klaar.

Volgens de organisatoren namen tot 1 miljoen mensen aan de betoging deel, de Italiaanse politie geeft nooit aantallen vrij. Opvallend was de diverse samenstelling van de manifestanten: jongeren, bejaarden maar ook heel wat families met kleine kinderen. Ze droegen spandoeken met "Families redden de wereld" of "Verdedig onze kinderen".

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2372649

Dat in 2015 nog altijd sommige regeringen geloven in het huwelijk/samenlevingscontract voor mensen van hetzelfde geslacht. Waanzin. Die neo linksfascisten moeten gestopt worden voor ze onze kinderen besmetten met hun neo linksfascistisch gedachtegoed.

Moge God deze manifestanten zegenen!

Precies alsof al die families iets met god te maken hebben. Klinkt naïef.

Indomitable 22 juni 2015 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7709514)
Bs'd

Waarom jij hier bent weet ik niet, maar ik ben hier om God te dienen.

Zo zie je weer eens wat sommige gelovigen zo graag willen, ze willen zich onderwerpen!

Indomitable 22 juni 2015 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7709556)
En, betaalt hij goed ???

Gewoonweg belachelijk om dergelijke onzin te slikken. Het toppunt van stompzinnigheid.

Zipper 22 juni 2015 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7709601)
Gewoonweg belachelijk om dergelijke onzin te slikken. Het toppunt van stompzinnigheid.

Ik dien die van ons al, heb daar al mijn handen vol mee :-D

Indomitable 22 juni 2015 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7709620)
Ik dien die van ons al, heb daar al mijn handen vol mee :-D

:lol:

Schelfie 22 juni 2015 19:08

Citaat:

Bs'd

In Rome zijn honderdduizenden mensen op straat gekomen om te protesteren tegen een samenlevingscontract voor homoseksuelen en onderricht daarover in het onderwijs. Italië is het laatste land in Europa waar koppels van hetzelfde geslacht geen wettelijke erkenning hebben. De centrum-linkse regering van Matteo Renzi heeft een wetsvoorstel klaar.

Volgens de organisatoren namen tot 1 miljoen mensen aan de betoging deel, de Italiaanse politie geeft nooit aantallen vrij. Opvallend was de diverse samenstelling van de manifestanten: jongeren, bejaarden maar ook heel wat families met kleine kinderen. Ze droegen spandoeken met "Families redden de wereld" of "Verdedig onze kinderen".

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2372649

De Simpsons hadden nooit zoveel gelijk als nu. Dramaqueens... :roll:

https://www.youtube.com/watch?v=RybNI0KB1bg

Citaat:

Dat in 2015 nog altijd sommige regeringen geloven in het huwelijk/samenlevingscontract voor mensen van hetzelfde geslacht.
Waanzin.

Dat er anno 2015 nog steeds idioten rondlopen die de rechten van hun medemensen wil fnuiken, enkel en alleen omdat een sprookjesboek, dat reeds lang bewezen is dat het pure bullshit is, dat zegt...

Citaat:

Die neo linksfascisten moeten gestopt worden voor ze onze kinderen besmetten met hun neo linksfascistisch gedachtegoed.
Heb jij enig idee wat fascisme is? Links en fascisme in één zin... :roll:

Citaat:

Wie? Zou ik die moeten kennen? Welke god? Vishnu? Zeus? Ra? Thor? Moeder Aarde? Het Vliegend Spaghettimonster?

Rudy 22 juni 2015 19:52

Citaat:

Dat in 2015 nog altijd sommige regeringen geloven in het huwelijk/samenlevingscontract voor mensen van hetzelfde geslacht. Waanzin. Die neo linksfascisten moeten gestopt worden voor ze onze kinderen besmetten met hun neo linksfascistisch gedachtegoed.

Regeringen worden samengesteld op de keuzes van een bevolking. Wie het niet eens is met de mening met een meerderheid van de bevolking kan enkel spartelen of anderen overtuigen.
Een storm in een glas water.

Jan van den Berghe 22 juni 2015 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7709565)
U zegt het: binnen de gristelijke gemeenschap. En die vormt een onderdeel van de burgerlijke gemeenschap. Die kan in alle vrijheid het kerkelijk huwelijk voorbehouden aan wie aan de kerkelijke voorwaarden voldoet. Eens ze hun wil gaan opleggen aan de burgerlijke maatschappij bedrijven ze een vorm van theocratie waar we echt geen nood aan hebben.

Het calvinisme kent helemaal niet de notie "kerkelijk huwelijk". Tot daar uw opmerking over de "gristelijke" gemeenschap...

Jan van den Berghe 22 juni 2015 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7709700)
Regeringen worden samengesteld op de keuzes van een bevolking. Wie het niet eens is met de mening met een meerderheid van de bevolking kan enkel spartelen of anderen overtuigen.

En kan zich eveneens politiek engageren en gelijkgezinden zoeken voor politieke actie. Ook dat is democratie.

alice 22 juni 2015 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7709709)
En kan zich eveneens politiek engageren en gelijkgezinden zoeken voor politieke actie. Ook dat is democratie.

Aha dus nu ineens wel de politieke weg? Wel weten wat je waar schrijft Jan.

geertvdb 22 juni 2015 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7709537)
Bs'd

Ja.

Ik had een interessante vraag gesteld aan Quercus, maar 'plotseling' is hij weg op deze draad (niet op het forum).
Mag ik de vraag opnieuw aan u stellen?

Is Jezus volgens u een gelovige Jood?

Jan van den Berghe 22 juni 2015 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 7709867)
Aha dus nu ineens wel de politieke weg? Wel weten wat je waar schrijft Jan.

U begrijpt het echt niet, nietwaar?!

Drukazz 22 juni 2015 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7709905)
Ik had een interessante vraag gesteld aan Quercus, maar 'plotseling' is hij weg op deze draad (niet op het forum).
Mag ik de vraag opnieuw aan u stellen?

Is Jezus volgens u een gelovige Jood?

Bs'd

Jezus is inderdaad heel zijn leven een vrome Jood geweest, waarvoor respect.

cookie monster 22 juni 2015 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7708169)
Een land waar homoseksualiteit genormaliseerd wordt, is een land dat onheil over zich uitroept. Maar ik kan wel begrijpen dat jij dat niet snapt.

Let there be gay , that's ok !!
Let them be gay , that's ok !!

En laat ze verder met rust , wat hebben ze andere misdaan ??
Zondebokken zoeken is geweldig , niet ??
En daar dan nog wat geloofspietpraat bij foefelen ,
en huplakee , en kees is klaar , de verklaring !!!!
Nogmaals , willen ze burgerlijk huwen of samenwonen , ze doen maar !!
Willen ze kerkelijk huwen , dan best starten ze eigen geloof !!
Tja , want een geloof heeft nu eenmaal regels ,
en die hoor je te volgen , of je komt in de hel !!!!

Citaat:

Moge god deze manifestanten zegenen!

En als dat nou net het tegengestelde wordt of is ??
https://www.youtube.com/watch?v=3xY2sTx-h5M
https://www.youtube.com/watch?v=Oz7dW4U69vg

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7708190)
Ik heb nog nooit een depressie gehad, en met de kracht van God, zal ik er ook nooit een hebben.

Trouwens , wat als je wel een depressie zou krijgen ??

(Tot op heden: )
Ik heb er ook nog geen gehad , wat nu ??

cookie monster 22 juni 2015 23:18

In België , zou het CGKR discriminatie durven aanklagen ,
welke eenderwelk geloofsgeloof zou (kunnen) plegen ??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be