![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zet het hier anders in een vorm dat 'ze' je niet herkennen, natuurlijk.....met wat fantasie lukt dat wel :lol: (hint : een kennis van mij heeft..... of ik heb gehoord dat ..... enz...enz.... ;-) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er schijnen ook minder parkeerplaatsen te zullen zijn na de werken...maar kom, wie heeft dat nu ook nodig :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben we dan gezegd dat we dat totaal niet meer willen? Minder VB blaadjes lezen helpt écht hoor. Maar Van Grieken leidt jullie weer naar de 20%, dat is zeker |
Citaat:
Apropos hoe zit het met de communicatiekanaal in het gerechtelijk arrondissement Halle ?? Vlaams of twee(Frans)talig? En wie heeft ingestemd met de twee(Frans)taligheid???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Demonen, moet je in de privé ook verlof nemen voor de zaterdagen en zondagen? Tel er anders maar 8 bij dus 28 meer dan aan de NMBS:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een chauffeur alleen aan een stuur kunnen draaien. Een baas alleen maar bevelen. Een schrijnwerker alleen maar hout kunnen zagen. Een machinist alleen maar door een venster kijken. Een dokter alleen maar pillen voorschrijven. Die simplistische kijk op een beroep zijn de meeste kinderen al ontgroeid als ze naar het eerste studiejaar gaan. Vandaar dat je een 'grotere' uitdaging nodig hebt. |
Fox, wat heeft het nut om verlof aan te vragen als het voor 75% geweigerd wordt? En zelfs als het verlof is toegestaan kunnen ze uw verlof nog intrekken als er personeel te weinig aanwezig is, dat noemt de baas heirkracht.
Cheminot, toen ik begon te werken aan de NMBS was er personeel genoeg maar door besparingen worden mensen die in pensioen gaan niet meer vervangen en komen er taken bij. Dus kun je je inbeelden wat dat na 38 jaar werken geeft. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be