![]() |
Citaat:
Israël moet tonen dat ze niet zijn vervallen in de politiek-correctheid van het westen. |
Citaat:
In elk geval, de doodstraf of nooit meer los laten, zeker omdat het al z'n 2de keer is. Maar vind jij dat een gaypride thuis hoort in Israël? En dan nog de heiligste stad ter wereld, Jeruzalem? Dat vind ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
In Israël wonen mensen, en mensen hebben graag plezier. De gaypride is niets meer dan een plezier-dingetje voor homo's . Zolang er een speciale plek is voor deze gaypride en ze niet met veren in hun reet heel Israël over gaan, zie ik het probleem niet. Bekende rappers gaan ook relatief vaak naar Israël, Israëlische feministen willen dat liever ook niet 9door de vaak vrouwonvriendelijke teksten). Waar het omgaat is: moet je dingen verbieden (of gewoon niet willen) omdat bepaalde mensen (orthodoxe Joden in deze) het niet leuk vinden? nee, natuurlijk niet. Het is anders als een absolute meerderheid het niet tof vindt, maar daar lijkt het niet op in Israël. Veel Israëliërs zijn gelovig (Joods, christelijk), maar niet dogmatisch . Laat die homo,s ook gewoon hun ding doen, joh |
Citaat:
Dus waarom zou iemand zich daar nog druk om maken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daar ben ik het grondig mee oneens. De effecten van US interventies spelen een enorme rol. Net zoals de invasie van Irak hebben eerdere interventies soortgelijke negatieve gevolgen gehad. Citaat:
|
Citaat:
Het probleem zit in een half-luddietische religie die plunderen en verkrachten vooropstelt tegenover het proberen te begrijpen van "het alles". Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar mag ik dan eens weten, hebt U zo'n "levensduur voor geschiedenis"? En zo ja, drukken we het uit in seconden, maanden of de gruwel zelve, jaren? |
Citaat:
|
Citaat:
De redenen waarom ze Joden vermoorden voor de oprichting van Israël en de redenen waarom ze Joden vermoorden na de oprichting van Israël. |
U plaats Israel weer in de slachtofferrol. Wanneer u niet snapt waarom de HUIDIGE Palestijnen haat koesteren jegens Israel , kan ik daar niets aan doen.
Overigens sprak ik helemaal niet over joden, dat sleept u er weet bij. |
Citaat:
|
Citaat:
het gaat niet op voor de meerderheid. Citaat:
ze houden dictaturen in stand, whatever suits US interest in de regio. Citaat:
Te idioot voor woorden om steeds meer dan een halve eeuw terug te gaan kijken naar misstanden en die nu tegen de Palestijnen in te zetten. Hoe langer geleden des te idioter het word. |
Citaat:
Citaat:
Het is gewoon een resultaat van mens zijn. Citaat:
Citaat:
En , vertel nu eens, wat is uw houdbaarheidsdatum voor geschiedenis? |
Citaat:
De meerderheid heeft het niet voor het zeggen, dat is uw perceptie omdat je 1) te weinig kennis hebt van de islamwereld en 2) bevooroordeeld staat tegenover deze groep. Maar probeer gerust verder te doen alsof gans Palestina raketten afschiet en een haatdragend volk is. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
oeps
|
oeps
|
Citaat:
Citaat:
Tegenpruttelen tegen die paar debielen die een aanval op Israël lanceren is een doodvonnis, de reactie van Israël is nog te ontwijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be