![]() |
Citaat:
2) En ja , motorvoertuigbestuurders MOETEN rekening houden , logisch dunkt me !! Een woonerf , kinderen staan in groep midden op straat te voetballen , er komen 2 auto's , zijn die voetballers dan nodeloze belemmers ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens in Vlaanderen kan je zonder problemen iedereen overal verbaliseren...zelfs de traagste irriterende slak op de weg wordt hier geflitst. |
Citaat:
Als je geen Nederlands begrijpt heeft deze korte discussie ook helemaal geen zin. Ik heb die wetten niet gemaakt hé. |
Citaat:
Nu voetballen kinderen bij topclubs mijn beste ..of spelen ze tennis bij exclusieve verenigingen.De tijd dat we onze goals maakten met onze boekentas of jassen is lang voorbij:lol: De laatste keer dat ik kinderen zag voetballen midden op straat moet ergens in mei 1977 zijn geweest:oops::-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat ze visueel geverbaliseerd worden door de politie (volgwagen-geijkte snelheidsmeter- evtl video) is wel een feit (want art 10.1 speelt altijd de hoofdrol), maar geflitst worden door de gekende (vaste) meetapparatuur is heel wat anders. Ik geef je een foto van een Gatso 24 apparatuur, waar de snelheidslimieten+marge ingesteld worden: bovenaan vrachtwagens, onderaan personenwagens-andere. Men ziet het aan de afbeeldingen boven de vensters Beide instelvensters -vb foto- staan op 87 want de lmiet in NL is 80+6 kmh tolerantie, of vanaf vensteraanduiding 0|8|7| kmh worden ze geflitst. Een gebeurlijke meting van 56 kmh is hier af te lezen in de display rechts naast de beide instelvensters: ![]() Hieronder een vb van een 100 kmh-limiet (venster 1|0|8| flits) voor personenwagens en 80 kmh-limiet (venster 0|8|7| flits): ![]() Toon me nu eens een vb hoe men op minimum 70 kmh (+ negatieve marge bestaat niet) kan flitsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wees gerust ik herinner me nog goed genoeg de tijd van de kapotte ramen als er weer eens een bal invloog...:roll:Vliegen er bij jou nog regelmatig voetballen door je raam dan ? Maar ben je zeker dat jij de straten niet verwart met plopsaland ? Ik woon in Vlaams-Brabant en ik geef je op een blaadje.Als we gedurende een week alle dagen rondrijden de godganse dag.....we nergens meer voetballende kinderen gaan zien midden op straat.En nu is het nog schoolvakantie.....vanaf september zie je geen kat meer op straat. Trouwens als er nu nog 5 kinderen spelen op straat komen er klachten van de buren en wordt de politie er op afgestuurd.....mensen tekenen nu al petities tegen de komst van een kindertuin....loop toch door met die onzin....en ontwaak. |
-
|
Citaat:
|
Citaat:
Afgezien daarvan is het natuurlijk de wet en als je er te hard rijdt moet je niet zeuren maar afdokken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens geen weet van een gemeente waar heel de BBK 3-zone is geworden. Over enige tijd zijn er ingrijpende werken gepland in Waregem. Na die werken zullen enkele straten ook 30 worden. De meeste inwoners kunnen zich daar moeiteloos in vinden. Dit is het nu juist: er bestaat, in tegenstelling tot uw bewering, wel een draagvlak voor. Een steeds ruimer en groter wordend zelfs! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die zone 30 valt trouwens niet samen met de volledige stad Leuven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be