![]() |
Citaat:
Waarom zou een gelovige toch altijd uitzonderingen moeten krijgen? En op die "als", het is geen als verhaal. er wordt geen alcohol meer serveert, over amen en uit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik drink ook niet , maar mij kan het geen reet schelen , zolang maar met mate drinkt , en de chauffeur liefst BOB ;) |
Citaat:
Als niemand meer tegen die ploeg wil spelen , dan hebben ze 2 keuzes !! |
Citaat:
|
Citaat:
Schoof heeft nog niet de helft ontmoet van wat hij anderen toewenste ... De conservativiteit heeft dus maar 1 keuze.. Progressief worden of de conservativiteit voorbij gaan. :D |
Citaat:
Citaat:
en er zijn TE weinig progressievelingen , dan .... |
Een club kan toch meedoen ongeacht wat de kantine serveert?
We dienen daar respect voor op te brengen. Je kan alcohol niet verplichten . :p |
Citaat:
Stel dat voortaan iedereen eigen eten & drinken meebrengt ?? |
Dan zetten ze u buiten.
En dan heb je geluk gehad :p |
Citaat:
|
Citaat:
Alcohol is een drug, een verdovend middel. Legaal weliswaar... |
En veroorzaakt meer overlast dan alle drugs tezamen.
Heeft geen genezende eigenschappen en cannabis wel. We geven de jeugd de verkeerde kennis mee. Cannabis foei, alcohol ok? En dan zeggen ze dat moslims in de middeleeuwen leven :roll: |
Citaat:
Je kan toch als maatschappij niet tolereren dat er iemand geld verdient aan het oplichten van anderen. Ja natuurlijk provoceer ik wat maar met dat verbod. Ik stel het alleen maar zo straf, omdat het wel degelijk waarheid is: godsdienst is één en al leugen, en de hele religieuze klasse profiteert daarvan. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komaan Libro... |
Citaat:
Agreed? Niet alle soorten zijn een hard drugs he, ge hebt meer soorten cannabis dan biersoorten die volledig naar de gebruiker te kiezen zijn. En mensen met hoge chronische pijnen kiezen nu eenmaal cannabissoorten met hoge THC waarden. Wat is het verschil tussen high worden en zat zijn? :) Waarom zou een glaasje wijn voor de smaak kunnen, maar een sigaar niet? |
't Is toch zo moeilijk voor die drugsverslaafden om over iets anders te spreken en dan bij de les te blijven.
Het gaat hier over de Vlaamse cultuur van een pintje bij het voetbal. Niet meer en niet minder. Vlaamse cultuur die bedreigd wordt door een godsdienst-fanaticus. (en het gaat niet over het erkende feit dat alcohol, ook in lagere doses als in bier, een hard drug is, maar een legale hard drug; jank daarover in draden die daarover gaan. Dan kan ik jullie in die draad nogmaals uitlachen en beloven dat in Vlaanderen alcohol nooit illegaal zal worden en cannabis nooit legaal. In die andere draad. Niet in deze draad.) . |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be