Pandareus |
26 oktober 2015 17:25 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
(Bericht 7870405)
Wat is heropvoeden???
De mensen doen geloven dat wat recht is krom is en omgekeerd;
|
Holle bewering zonder enig argument...
Citaat:
dat het koesteren en eren van de Vlaamse waarden bekrompenheid is en dat het franstalige nepotisme uitdragen van ons wereldburgers zou maken;
|
Dat beweerde ik dan ook niet, dus waarin is dit eigenlijk een argument ? Ook de pers op wie je zo graag kapt beweert dit niet. Het is het product van je eigen inbeelding.
Citaat:
dat het vragen om de democratische meerderheden te respecteren afgeaan wordt als dictatuur en dat de voortdurende franstalige chantage op de Belgische politiek van la Belgique een democratie zou maken;
|
Maak je geen zorgen : alle parlementaire besluitvorming verloopt volgens duidelijke wettelijke criteria en die zijn voor iedereen dezelfde. Het woord dictatuur komt daarbij niet te pas gezien wetgeving stemmen per definitie democratisch is.
Citaat:
dat het opbouwen van een enorme schuldenberg, tegen de regelrechte inbreng van Vlaanderen in, sociaal zou zijn en de voortdurende vraag van Vlaanderen om daar mee te stoppen en die schuldenberg af te bouwen bekrompen Vlaams egoïsme zou zijn die de franstaligen niets gunnen;
|
De schuldenberg is een gezamelijk gegeven. Je beseft toch dat onder deze franstalige minderheidsregering de aangroei van de staatsschuld gewoon verder gaat ? Ik herhaal even : franstaligen 20 zetels, vlamingen 65 ? Zie jij een ommekeer van de trend inzake evolutie van de staatsschuld ? Ik niet in elk geval.
Citaat:
Dat van de andere kant komen beweren dat de franstaligen niet mogen verarmen en voor sollidariteit zijn voor het goed van het hele land zou zijn, terwijl het zuiver en alleen de francofonie bevoordeligt steeds weer en opnieuw totaal ten kosten van de Vlamingen, maar ja de Vlamingen zijn per definitie bekrompen egoïsme...
|
Dat is (weeral...) een ongefundeerde bewering van jou. En ook je conclusie dat vlamingen bekrompen egoïsten zijn is voor 100% voor jouw rekening.
Citaat:
En zo kunnen we over het hele bestuur van la Belgique praten dat steeds en steeds opnieuw enkel en alleen ten voordele van de franstalige door zuiver gecorrumtie werd omgevormd...
|
Opnieuw... slogans lanceren met 0 komma 0 argumenten ter staving. Intentieprocessen, verdachtmakingen en geen enkel tastbaar element. Flauwekul dus.
Citaat:
En hier geeft Laurette dat zuiver toe; zolang het niet in het voordeel van de francofonie is of zolang het zuiver recht tegen de belangen van de francofonie kan gebruikt worden, worden ze door de totale franstalige politieke klasse in zijn geheel geboycot... La Belgique, oui, België, non...
|
Laurette geeft toe dat ze een fout maakten, dat lijkt me alvast een goed uitgangspunt. Ze spreekt overigens niet voor de totale franstalige politieke klasse maar enkel voor haar eigen winkel. De rest fantaseer je er gewoontegetrouw zelf bij hee Marie...
Je hebt zoals gebruikelijk niet veel tastbaars hee ?
|