Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Abou Jahjad niet welkom te Brugge (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231344)

Jan van den Berghe 30 april 2016 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 8086945)
Hij weet rode jongens in te pakken, bij de rest van de bevolking pakt het geen verf. In het land der blinden is éénoog koning.

U blijft hem onderschatten. Ooit dat debat gezien tussen hem en FdW? Jahjah is daar als overwinnaar uitgekomen, hoor.

dalibor 30 april 2016 10:38

Hezbollah is een politieke partij in Libanon. Ze maakt deel uit van de meerderheid, na democratische verkiezingen.

En België enVlaanderen onderhouden normale relaties met Libanon. Al dat geroep over een terroristische organisatie is dus onzin.

dalibor 30 april 2016 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8086772)
Nogal ja.:roll:
Rik Torfs heeft hem recent met een tussenkomst van 15 seconden totaal met de grond gelijk gemaakt.
Niet gezien?
Jah Jah is kilometers verwijderd van het niveau van een Torfs of een Vermeersch.
Jah Jah is niet slimmer dan de doorsnee Jan , Piet en Pol.
Pol & soc. , sorry, slim moet je daar niet voor zijn.
Normaal betekent dat een loopbaan in den Aldi. :roll:

Die keer in de Afspraak? Torfs liet zich daar kennen als een irrationeel iemand.

Jan van den Berghe 30 april 2016 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8087007)
Die keer in de Afspraak? Torfs liet zich daar kennen als een irrationeel iemand.

Dat zijn we allemaal. De mens is zoveel meer dan alleen de pure ratio, hoor.

dalibor 30 april 2016 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8087013)
Dat zijn we allemaal. De mens is zoveel meer dan alleen de pure ratio, hoor.

Laat me het anders verwoorden. Wat Torfs zei was niet veel gefundeerder dan zeggen 'ik vind u een stoute meneer.'

De schoofzak 30 april 2016 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8086419)
Polleke ook niet. Een sexuele pervert heeft niets in een school te zoeken, vooral niet.

En waarom niet ? Mogen de begerige onderwijzeressen niet bediend worden ?

.

De schoofzak 30 april 2016 13:07

Zelfs al is Polleke zijn bijnaam Heet Polleke,
hij is niet veroordeeld, er zijn zelfs geen formele klachten neergelegd tegen hem,

en hoe dan ook: hij blijft zijn vrije meningsuiting behouden, en hij mag alle gedachten hebben die hij maar wil.

Dus als hij niet wil deelnemen aan eenderwelk initiatief, als Boe Boe Ja Ja daar aan meedoet, dan is dat het recht van Heet Polleke.
Nog straffer: hij mag zijn mening meedelen aan al zijn vrienden, en aan al wie het maar horen wil. Ook en vooral de directie van de betreffende school.

Dubbel straffer: het ging wel enkel over een maaltijd met een BV, maar zelfs Heet Polleke is niet verplicht om deel te nemen aan een debat waarvoor hij geen goesting heeft om er aan deel te nemen.

De school moet dan maar een afweging maken. Bijvoorbeeld: wat brengt het meest op voor het uitgekozen goede doel. Of ook: wij geven de voorkeur aan de underdog ...

.

DucDEnghien 30 april 2016 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8087209)
En waarom niet ? Mogen de begerige onderwijzeressen niet bediend worden ?

.

Ook al zouden ze begerig zijn daarom kicken ze nog niet op een seksmaniak met een smoel om stront op te sorteren.

Scherven A. Mok 30 april 2016 16:04

Als het vrouw van Aboe Jah Jah geen sexy time met me wil doen dien ik klacht in wegens discriminatie.

Scherven A. Mok 30 april 2016 16:06

Als Heet Polleke eens niet over mijn poep wrijft dien ik klacht in wegens discriminatie.

geertvdb 30 april 2016 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 8086933)
Iedereen is slimmer dan Apu... allee dat wil zeggen, iedereen die zo slim is om niet rood te stemmen.

Maar serieus? U zegt iets negatief over links? Da's nu echt de eerste keer!

Rahowa 1 mei 2016 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8085938)
Libanon is ook goed. ;-)

Ik zeg Liberia,daar zijn ze namelijk wreder!

Sukkelaar 1 mei 2016 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8086955)
U blijft hem onderschatten. Ooit dat debat gezien tussen hem en FdW? Jahjah is daar als overwinnaar uitgekomen, hoor.

Zegt wie?

Vrijheideerst 1 mei 2016 17:17

Hij had moeten komen, ik heb nog wat rotte tomaten en eieren liggen. :magniet:

Jan van den Berghe 1 mei 2016 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8088486)
Zegt wie?

Ik. En ik ben VB'er.

Xenophon 1 mei 2016 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8087403)
Ook al zouden ze begerig zijn daarom kicken ze nog niet op een seksmaniak met een smoel om stront op te sorteren.

:D

Karel Martel B 2 mei 2016 05:53

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8087403)

de vuile muilekoek 2 mei 2016 06:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8086955)

Abouk jak jak moet ook zijn muile houden , wat heeft dat stuk st ....hier te zeggen feitelijk ?

Jan van den Berghe 2 mei 2016 06:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8089169)
Abouk jak jak moet ook zijn muile houden , wat heeft dat stuk st ....hier te zeggen feitelijk ?

Evenveel als iedereen.

Guinevere 2 mei 2016 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 8086087)
Die zijn ook allemaal niet uitgenodigd.

Met opzet of wat? Wees er dan vooral blij mee?! en als de uitgesloten allochtonen of moslims dan hun 'eigen ding' in de samenleving beginnen doen, staan 'we' ook meteen klaar om te huilen. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be