![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het valt me ook op dat die voetgangerszone is ingevoerd op enkele maanden voor de opening van Dockx, het winkelcentrum aan de Werkhuizenkaai. Concurrentie uitschakelen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is de grote aanwas van het aantal auto's, gecombineerd met het massaal gebruik ervan. . |
Citaat:
|
Citaat:
Het is logisch dat de mensen dan liever gaan shoppen in kleinere, beter bereikbare steden en shoppingcentra buiten de stad. Die hebben nu een minstens even groot aanbod. |
Citaat:
Rij (met de wagen) eens in de week in de spits naar de Gentse binnenstad, de tijd die je verliest op de stadsring is gruwelijk. Om van het Zuid naar het Rabot te rijden verlies je gauw meer dan een half uur, voor amper een paar kilometer. Tegenwoordig sta je sneller aan de rand van Gent (E17, vanuit Kortrijk) dan de tijd die je nodigt hebt om die paar laatste kilometers in Gent zelf te doorploeteren. |
Citaat:
De tube in London zou ik niet comfortabel noemen, omwille van de ontzettende drukte, maar het werkt wel en is snel. In Gent ? van de 10 keren dat ik de tram neem zit ik 3 keer verkeerd... reisinfo wordt heel slecht of niet overgebracht, is het bijvoorbeeld nu zo moeilijk om de volgende stopplaats op de tram auditief aan te kondigen ? Is het nu zo moeilijk om LCD-schermen te hebben op de bus/tram (en die ook werken) ? |
*dubbel*
|
Het is het zelfde verhaal van Mortsel vroeger, je kon daar zowat alles krijgen, tot de mensen van Groen er voor gezorgd hebben dat er alle dagen een file staat van Mortsel tot in Wilrijk.
Voor mij niet gelaten, er zijn op andere plaatsen ook winkels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is zoals Bruno De Lille die ooit eens zei dat hij niet tegen de auto is, maar wel voorstander is van hem anders te gebruiken. Goed gedaan van de handelaren in Aarschot, maar daar luistert het bestuur tenminste. |
Citaat:
http://www.equus-automotive.com/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be