![]() |
Citaat:
Ze staan nochtans niet echt hoog op de NMBS ladder. |
Citaat:
En de s...t moet niet meer opgerapen worden, de s... in de treinen wordt opgevangen en 's nachts met de s...tkar eruit gehaald. |
staking bij de post
onder de Soenens doctrine wordt zoiets al snel : "vandaag geen rekeningen in uw brievenbus !!!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noem dan eens het materiaal op waarvan de s...t op de sporen gelost wordt. Cheminotje toch... |
Wanneer begint die staking bij de post eigenlijk ?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Maar Petrick toch... :lol::lol::lol: |
Citaat:
Was de staking geen succes misschien ? |
Citaat:
De facteur durfde daar niet te posten uit angst voor represailles. :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is juist, ik was het vergeten dat u schrik hebt van uw baas. En ik ben nergens de post gaan uithalen, ik ben het gewoon vriendelijk aan alle mensen in mijn straat gaan vragen. Menselijk contact noemt men zoiets maar dat vinden jullie precies vreemd. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Zou ik mij dan zo vergist hebben? Maar ik doe het onderhoud niet aan dat materiaal. Maar de nieuwe treinstellen hebben toch allemaal s...bakken. De dubbeldekkers(mux) toch en Desiro's ook. |
Citaat:
U werkt voor de NMBS in een zogenaamd belangrijke functie maar u hebt geen kennis van het materieel? |
Citaat:
En ik kan niet al het materiaal kennen. Alles kennen van waar iemand werkt is onmogelijk maar wat ik moet kennen om mijn werk goed uit te voeren ken ik. En dat is genoeg voor mij. Misschien niet goed genoeg voor u maar goed genoeg voor mij. Zo ken ik niks van ticket verkoop. Of moet ik dat ook kennen volgens u? |
Citaat:
2. Ik ben geen crapuul dat zo'n dingen stiekem doet, als ik iets moet weten, dan vraag ik dat aan mijne baas. 3. Dan is uw straat de enige in gans Vlaanderen waar de postbode niet geweest is. Raar, heel raar. 4. Ik heb veel meer (echt) menselijk contact dan u ooit zal hebben in uw leven. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be