![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Bourgeois valt uit zijn rol en ziet niet in waar zijn ambt eindigt en zijn persoonlijke en/of partij opinie start. Een roep naar bevoegdheidsoverdrachten is geen coalitiestandpunt, spuwen retoriek gericht naar de franstaligen is platvloerse boertigheid. De krantenkoppen liegen er dan ook niet om... Hij maakt een belabberde indruk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik u dan verkeerd begrepen? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijvoorbeeld: wie zou er nu trouwen met een partij die jou tot voor kort bestempelde als 'gevaarlijk', met daarenboven nog wat bedekte verwijzingen naar de jaren '30 ? . |
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds, de o zo verontwaardigde reacties van andere partijen: inderdaad. Ik geef het toe. Ik krijg daar een (figuurlijke) erectie van. . |
Citaat:
Hoe durven ze. ;-) |
Op mij had het een effect zoals een altijd stijfdeftige nonkel ineens uit zijn rol valt en op een familiefeest gore praat begint te verkopen.
Beetje lachwekkend en genant. Want let wel, ik ben hoegenaamd niet verontwaardigd. Eerder gesterkt in de indruk die ik over de partij had. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De man is een loser, eens een loser, altijd een loser. |
Citaat:
Hoe heiliger hoe smeriger. Denk daarbij bijvoorbeeld aan wat Gandhi deed met de naakte zeer jonge meisjes. |
Citaat:
|
Citaat:
. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be