| Sukkelaar |
7 augustus 2016 09:04 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
(Bericht 8184693)
:lol::lol::lol: die leegloper zou "werken" ? :lol::lol::lol:
Die man vreet al zijn hele leven uit de overheidsruif met zijn dikke parlementaire wedde, fractieleider wedde, volle belgische pensioenrechten (oud regime is op hem van toepassing), en nu verder verdienen + bijkomende pensioenrechten in europa. Voor op zijn luie krent te zitten luisteren naar het geluid van zijn eigen scheten, zijn handtekening te zetten in het aanwezigheidsregister in het EP en dan snel naar huis te trekken voor een lang weekend.
Realisaties : nul komma nul. De kloothommel wist niet eens voor wat hij bevoegd was in het EP...
|
Ik heb het hier over : Voor op zijn luie krent te zitten luisteren naar het geluid van zijn eigen scheten, zijn handtekening te zetten in het aanwezigheidsregister in het EP en dan snel naar huis te trekken voor een lang weekend. Realisaties : nul komma nul, de kloothommel wist niet eens voor wat hij bevoegd was in het EP...
Niets is minder waar, toen Gerolf in het EU parlement kwam zat hij daar helemaal alleen. Op zijn eentje is hij begonnen met een fractie op te richten door eerst met Le Pen en Wildiers te praten om dan langzaam aan maar zeker nog andere EU partijen ook op te nemen. Dat vraagt tijd, diplomatie en overleg. Daarnaast heeft hij gebruik makend van de faciliteiten in het Vlaams Parlement drie studiedagen gehouden : opnieuw tijd. Onderschat niet de tijd die nodig was om zijn boek Quid Nunc te schrijven, noch voor de brochure Een Europa van Naties en Vrijheid te schrijven.
Dat hij snel naar huis vertrekt weet ik niet, jij trouwens ook niet. Wat IK wel weet en jij niet, is dat de vrijdagavond door afdelingen benut wordt voor lokale vergaderingen waarop Gerolf een gevraagd spreker is.
Over je schuttingstaal wil ik dan nog niet hebben.
Met je beweringen bewijs je dus dat je liegt en meer moet ik daar niet aan toe voegen.
|