![]() |
Citaat:
Wat zou moeten gebeuren is dat men godsdienst als een strikt privé bezigheid zou zien en dat er officiëel geen gunsten, subsidies of bepaalde voordelen zouden aan toegekend worden. |
Citaat:
Gelovigen geloofden dat zij in naam van God straffend moeten optreden. Ik wacht liever tot God zelf mij straft. |
Citaat:
Juist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen is vrij te geloven wat hij wilt. Maar daar moeten geen voordelen aan verbonden te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel kan je in Nederland een erkenning krijgen als "kerkgenootschap". Bij mijn weten is dat niet het geval met het pastafarisme, ook al schrijven ze dat op hun website. |
Daar waar het sedevacantisme is, daar is de kerk.
De rest is onzin. |
Citaat:
Die kans bestaat nog steeds. |
Citaat:
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/1049...nd-als-religie En gaat gij de Katholieken laten beslissen of een andere godsdienst wel of niet mag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer u trouwens eerst eens te verdiepen in de problematiek voor u weer aan azijnpisserij doet over de katholieken. Ok? |
Citaat:
|
Citaat:
Gods bedoeling was helemaal niet de mens te bedienen. Dat is gewoon een bedenksel van de hovaardige mens. |
Citaat:
Welke problematiek? Ik heb zojuist gezegd wat ik over godsdiensten vind: het is een persoonlijke zaak en iedereen is vrij om zijn eigen godsdienst te beleven zolang je andersdenkenden maar gerustlaat. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be