![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb je hulp echt niet nodig hoor Mambo ;) |
Citaat:
Ga je nooit lang kunnen volhouden. Maar goed je hoeft het niet te doen maar je kan wel eens laten horen hoe je het hypothetisch wel intelligent aan boord zou kunnen doen om geld te verdienen zonder te werken. Ik ben zeer benieuwd naar de iq in deze. Volgens mij zit dat dicht tegen de 0 En bij bemmeke zal ook daar ergens liggen. Tenzij? We het eens gaan horen. Onverbloemd en straight to the point. |
Citaat:
Weet gij wat rijkdom is Mambo? Met uw armen gespreid kunnen leven. Niet verzuurd naar een ander kijken, maar de vinger op Uzelf gericht houden en persoonlijke verantwoordelijkheid nemen. Dat doe je niet door andere de les te spellen of "goede raad" te geven, maar dat doe je door het goede voorbeeld. Zoals het een goed Christen betaamt. Geloof mij, de laatste mensen waaraan ik me ga spiegelen zijn de leden alhier. Al is er een handjevol waarvan ik veel heb mogen leren. En zij weten wie ze zijn. Gij alleszins niet. |
Citaat:
Maar euh, ik zit momenteel met een projectje in m'n kop dat op Amazon denk ik wel zal aanslaan, en dit enkel nadat ik wat ge-edit zal hebben, dus relatief weinig eigen inzet en toch kassa kassa als ik de pub verzorg en/of het geluk zal hebben dat het een succesje wordt, ihihi ^^ |
Daarbij Mambo, m'n 2de boek onlangs nog 3 van verkocht op Kindle, & it keeps going.... yep ^^
|
Ik ben trouwens weer aan het stoppen met roken.
Ik ben prikkelbaar :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neen serieus, mijnen toebak is weer oep en ik vertik het nieuwe te kopen. Dat kost 5 euro en dat is 5 euro dat ik in een spaarpotje kan steken. Ik heb hier nog liquids staan voor mijn Esigaret en heb dus nog geen nieuwe toebak nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Boer, let op uw kippen! :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben wel al overgestapt van 12mg nicotine naar 6mg nicotine. Nog even en ik stap over naar 3 mg nicotine en dan naar 0 mg nicotine. Gradueel en niet meteen alles tegelijk of ik ga weer in mijn hoofd leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal een alternatief voor tabak moeten vinden wat uiteraard in België niet te vinden zal zijn. En naar Holland voor alternatieve tabak is niet bepaald cheapskaten he. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be